بازیگر انگلیسی «دکتر استرنج» با بازنویسی برخی صحنههای فیلمش آن را تیرهتر کرده که با اقبال همکارانش هم روبرو شده است.
به گزارش سینماسینما، بندیکت کامبربچ با بازنویسی برخی صحنههای «دکتر استرنج ۲» آنها را تیرهتر کرد چون معتقد بود نیاز به خشنتر شدن وجود داشت.
وقتی فیلم دوم «دکتر استرنج» با عنوان «دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی» در بهار امسال راهی سینماها شد، شخصیت جادویی دنیای مارول با بازی بندیکت کامبربچ را دوباره در مرکز توجه دوستداران فیلمهای ابرقهرمانی قرار داد. پس از موفقیت بزرگ «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، فیلم دوم «دکتر استرنج» دنیای سینمایی مارول را بیشتر از همیشه به مرزهای فراواقعی برد و طرفداران را به سفر بصری جدیدی کشاند.
بسیاری این موفقیت خلاقانه را به سام ریمی کارگردان فیلم نسبت دادند که با ابداع موثر این ژانر با سهگانه «مرد عنکبوتی» در دهه ۲۰۰۰ با این فیلم بازگشته بود. وی منابع این ژانر، کتابهای کمیک و داستانهای ترسناک را چنان با هم ترکیب میکرد که معجونی عالی برای نهایت خیال فراهم میساخت. حتی او بود که کوین فایگی رئیس مارول را متقاعد کرد تا برخی صحنههای خشن این فیلم را حذف نکند.
اکنون در مصاحبهای جدید بندیکت کامبربچ روشن کرده که علاوه بر بازی در این فیلم، در بازنویسی فیلمنامه هم مشارکت داشته و در برخی از صحنهها با پیشنهادهایی که داشته، نبرد قهرمان با استرنج شرور در یک جهان دیگر را تشدید کرده است.
کامبربچ گفته از آنها خواسته تا برخی از صحنهها را خودش بازنویسی کند چون اعتقاد داشت باید کمی تیرهتر شوند. وی برای حمایت سم ریمی و مایکل والدرن فیلمنامهنویس از این تغییرات تشکر کرد و گفت آنها واقعا از او حمایت کردند.
وی افزود: ما نبرد کوچک بین این ۲ را به یک نبرد بسیار عجیب و مبتکرانه تبدیل کردیم و من واقعا این نبرد را دوست داشتم.
در این فیلم استرنج به مولتیورس سفر میکند تا از نوجوانی بهنام آمریکا چاوز (با بازی سوچی گومز) که قادر به سفر در مولتیورس است، در برابر واندا ماکسیموف (با بازی الیزابت اولسن) محافظت کند و در یکی از صحنهها استرنج وارد دنیای تقریباً نابود شدهای میشود که در آن با استرنج دیگری ملاقات میکند و استرنج شرور این جهان را میکشد و وارد رویا میشود تا ماموریتش را عملی کند.
ابتدا قرار بود اسکات دریکسون، کارگردان و نویسنده فیلم «دکتر استرنج» در سال ۲۰۱۶ دنباله فیلم را هم بسازد اما وی در ژانویه ۲۰۲۰ به دلیل اختلافات دیدگاه از کارگردانی این فیلم کنار رفت و ماه بعد والدرون و ریمی به پروژه ملحق شدند و کار را از نو شروع کردند.
کامبربچ گفت که اریکسون وقتی هنوز با گروه کار میکرد در توضیح این نبرد گفته بود استرنج با نسخههایی از خودش ملاقات میکند.
وی عنوان کرد که دلش می خواست از این هم فراتر برود و به همین دلیل این تغییرات را اعمال کرد.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مارولها» بدترین افتتاحیه کمپانی را رقم زد/ واکنش استیون کینگ
- پدر «مرد عنکبوتی» از دنیا رفت/ مرگ یکی از نمادهای مارول
- پدر «مارول» به آنتن بازمیگردد/ مستندی برای ۱۰۰ سالگی استن لی
- مخاطبان جهانی از «آواتار ۲» استقبال کردند/ آغاز کار با فروش ۴۳۴ میلیون دلاری
- مدس میکلسن بازیگر فیلم ترسناک شد/ بازگشتی به دهه ۸۰
- جیمز کامرون از شخصیتهای مارول و دیسی انتقاد کرد/ سطحی هستند
- هریسون فورد در ۸۰ سالگی ابرقهرمان میشود
- در فستیوال تورنتو؛ بندیکت کامبربچ خواستار تعطیل شدن زندان گوانتانامو شد
- ادامه جدال اسکورسیزی و جیمز گان بر سر فیلمهای مارول
- جوهانسون از دیزنی شکایت کرد
- کتابی که کیانو ریوز نوشت فیلم و سریال میشود/ پروژه جدید ریوز
- کمپانی مارول دنباله «پلنگ سیاه» را میسازد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





