«کوین اسپیسی» اعلام کرد برای تامین هزینه صورت حسابهای قانونی برای دفاع از خود در برابر اتهامات اخلاقی، خانه خود را به حراج گذاشته است.
به گزارش سینماسینما، «کوین اسپیسی» در یک گفتگو در شبکه اجتماعی یوتیوب با پیرز مورگان ضمن اعتراف به این که در گذشته در مواقعی در روابط خود از حد ومرزها عبور میکرده است، عنوان کرد برای پرداخت هزینههای حقوقی دفاع از خود در برابر اتهامات سوء رفتار اخلاقی، خانه خود در «بالتیمور» را به حراج گذاشته است.
«اسپیسی» از زمان ساخت سریال «خانه پوشالی» در سال ۲۰۱۲ به خانهای در بالتیمور آمریکا نقل مکان کرده است.
به گزارش گاردین، او در پاسخ به دلیل فروش خانهاش گفت: «نمیتوانم قبوض مرتبط با فرآیندهای حقوقیام در چند مدت اخیر را پرداخت کنم. چند بار فکر میکردم برای اعلام ورشکستگی اقدام کنم، اما حداقل تا امروز توانستهام به نحوی از آن جلوگیری کنم و به دلیل صورتحسابهای قانونی میلیونها دلار بدهکار هستم.»
زمانی که اتهامات اخلاقی علیه اسپیسی در سال ۲۰۱۷ مطرح شد، از نقش اصلی در این سریال محبوب اخراج شد و بعداً نقش او در فیلم «تمام پولهای دنیا» نیز از وی گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین او شد.
این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه جدید خود همچنین ادعاهای تازهای که اخیر در یک مستند کانال ۴ بریتانیا با عنوان «اسپیسی بدون نقاب» پخش شد را رد کرد و از آن انتقاد کرد.
سابقه مطرح شدن اتهامات اخلاقی علیه اسپیسی به چند سال پیش بازمیگردد، در ابتدا «آنتونی رپ» در سال ۲۰۱۷ ادعا کرد که اسپیسی که نام اصلی او «کوین اسپیسی فاولر» است، در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال ۱۹۸۶، زمانی که او ۱۴ ساله و اسپیسی ۲۶ یا ۲۷ ساله بود به او نزدیک شده است و خواهان دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری شده بود.
دادگاه نیویورک در نهایت اعلام کرد «آنتونی رپ» نتوانسته ادعای خود درباره تعرض جنسی از سوی «کوین اسپیسی» را ثابت کند و در نتیجه اسپیسی از اتهام وارد شده تبرئه شد.
سال گذشته نیز دادگاهی در لندن که مسئولیت رسیدگی به اتهامات جنسی مطرح شده از سوی چهار مرد علیه «کوین اسپیسی» را بر عهده داشت، در نهایت رأی نهایی خود را مبنی بر تبرئه این بازیگر اعلام کرد.
کوین اسپیسی برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «مظونین همیشگی» در سال ۱۹۹۶ و بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۰۰ برای «زیبای آمریکایی» موفق به کسب دو جایزه اسکار شده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- در هشتاد و دومین جشنواره ونیز؛ تریلر فیلم جدید کوین اسپیسی رونمایی میشود
- مسئولان جشنواره اعلام کردند؛ جشنواره کن به کوین اسپیسی جایزه نداده است
- یک حضور غافلگیرکننده در کن؛ کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد هنری را میگیرد
- کوین اسپیسی با ایفای نقش شیطان باز میگردد
- آیا هالیوود دوباره کوین اسپیسی را میپذیرد؟
- کوین اسپیسی تبرئه شد
- سکوت کوین اسپیسی شکست
- دادگاه عالی تائید کرد؛ جریمه ۳۰ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای خسارت به «خانه پوشالی»
- کوین اسپیسی از فیلم «۱۲۴۲: دروازه غرب» اخراج شد
- آشتی سینما با کوین اسپیسی در جشنواره کن
- کوین اسپیسی به پرداخت ۳۱ میلیون دلار محکوم شد
- ونسا ردگریو همبازی کوین اسپیسی نمیشود
- موافقان و مخالفان بازگشت کوین اسپیسی به سینما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





