سازندگان و ستارگان «فرندز» در رسانههای اجتماعی به درگذشت جیمز مایکل تایلر واکنش نشان دادند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از سیانان، جیمز مایکل تایلر که بیشتر از همه به خاطر ایفای نقش شخصیت گونتر، مدیر کافی شاپ معروف سریال «فرندز» شناخته میشد، یکشنبه در خانهاش از دنیا رفت.
تونی بنسون مدیر برنامههایش گفت که این بازیگر ۵۹ ساله آمریکایی به دلیل سرطان پروستات که در سال ۲۰۱۸ نخستین بار متوجه آن شده بود، در گذشت.
بنسون ادامه داد: دنیا او را به عنوان گونتر یا هفتمین دوست از سریال معروف «فرندز» میشناخت، اما عزیزان مایکل او را به عنوان یک بازیگر، موزیسین، حامی افزایش آگاهی درباره سرطان و شوهر دوستداشتنی میشناختند.
او به مدت ۱۰ فصل در این سریال بازی کرد اما همچنین در عناوین دیگری از جمله «اسکرابز»، «موسیقی مدرن» و «سابرینا ساحره نوجوان» ظاهر شد.
حسابهای سریال «فرندز» در رسانههای اجتماعی در بیانیهای نوشتند: بخش تلویزیونی وارنر برادرز در سوگواری فقدان جیمز مایکل تایلر است، بازیگری محبوب و بخشی حیاتی از خانواده «فرندز» ما. به فکر خانواده، دوستان، همکاران و هوادارانش هستیم.
ستارههای اصلی سریال هم به خبر درگذشت او واکنش نشان دادند و از او به خوبی یاد کردند.
جنیفر انیستون کلیپی از سریال را که مقابل او بازی کرده بود، منتشر کرد و نوشت: «فرندز» بدون تو اینطور نمیشد. به خاطر خندهای که به این سریال و زندگی همه ما آوردی ممنونم. دلمان برایت تنگ میشود.
مت له بلانک هم با انتشار عکسی مشترک نوشت: خیلی با هم خندیدیم رفیق. جایت خالی خواهد بود.
سرطان پروستات یکی از رایجترین انواع سرطان است و در حال حاضر دومین سرطان کشنده در میان مردان در ایالات متحده به حساب میآید. بعضی انواع آن به آرامی رشد میکنند و ممکن است نیاز به درمان خاصی نداشته باشند، اما انواع دیگر تهاجمی هستند.
تایلر در ماه ژوئن در مصاحبهای به انبیسی گفته بود سرطان به استخوانهایش سرایت پیدا کرده و باعث شده نتواند راه برود. او تحت درمان هورمونی بود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





