در فیلم جدید دیوید کراننبرگ، ویگو مورتنسن و کریستن استوارت نقشآفرینی میکنند.
به گزارش سینماسینما، ویگو مورتنسن و کریستن استوارت در فیلم جدید دیوید کراننبرگ با عنوان «جنایتهای آینده» جلوی دوربین میروند.
لئا سیدو، اسکاد اسپیدمن، لیلی کورنوفسکی و دان مککلار دیگر بازیگران این فیلم هستند که داستانش درباره یک هنرمند مشهور تئاتر است که ارگانهای جدیدی را در بدنش رشد میدهد.
این تریلر علمی تخیلی که نویسندهاش نیز کراننبرگ است در آیندهای دور اتفاق میافتد؛ در دورانی که انسان فراتر از طبیعت خود، مسخ شده و درصدد تغییر ساختار بیولوژیکی خود است. یک هنرمند نمایش، رشد این ارگانها در بدن خود را به نوع جدید از تئاتر بدل میکند و این نمایش مورد توجه مردم و دولت قرار میگیرد.
این اولین فیلمنامه اوریجینال کراننبرگ از سال ۱۹۹۹ است و ساخت آن از تابستان شروع میشود.
مورتنسن یک دهه پس از بازی در «یک روش خطرناک» در «جنایتهای آینده» با این کارگردان همکاری میکند. این دو با هم در فیلمهای «سابقه خشونت» در سال ۲۰۰۵ و «قولهای شرقی» در سال ۲۰۰۷ همکاری کرده بودند.
کراننبرگ نیز با انتشار بیانیهای گفته است: انگار من با آینده یک کار ناتمام دارم.
به تازگی اعلام شد که فیلمبرداری این فیلم ظرف یک ماه از ۲ آگوست تا ۱۰ سپتامبر در یونان و نزدیک آتن انجام میشود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- کریستن استوارت: تأثیر ترامپ بر صنعت فیلم وحشتناک است
- سوگ، فقدان و زوال با طنز؛ آیا «کفنها» آخرین فیلمِ دیوید کراننبرگ میشود؟
- تجلیل جشنواره مراکش از شان پن، کراننبرگ و نعمیه المشرقی
- جشنواره کارلووی واری ۲۰۲۴ با تجلیل از ویگو مورتنسن آغاز به کار کرد
- با حضور استیون سودربرگ؛ ویگو مورتنسن و ۲ بازیگر دیگر در کارلووی واری ۲۰۲۴ تجلیل میشوند
- دیوید ممت، راوی حکایتی تازه از ترور جان اف کندی
- گفتوگو با آریل دورفمان/ مراقب کارگردانانی باشید که احترام کار را نگه نمیدارند
- تجلیل از ویگو مورتنسن در جشنواره سنسباستین
- کریستن استوارت، نقش پرنسس دایانا را بازی خواهد کرد/ سه روز از زندگی دایانا اسپنسر
- هیئت ملی نقد «کتاب سبز» را بهترین فیلم سال ۲۰۱۸ معرفی کرد/ سه جایزه برای «ستارهای متولد میشود»
- جشنواره «سانتا باربارا» از بازیگر «ارباب حلقه ها» تجلیل میکند
- «کتاب سبز» فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره تورنتو شد
- اهدای شیر طلای ونیز به کارگردانی که آثارش فراتر از ژانرهاست
- داور کن به پوشیدن کفش پاشنهدار اعتراض کرد/ پابرهنه روی فرش قرمز
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





