با شکایت کمپانی تهیهکننده سریال «خانه پوشالی»، کوین اسپیسی باید ۳۱ میلیون دلار غرامت به سبب نقض مفاد قرارداد خود پرداخت کند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، یک قاضی دستور داده کوین اسپیسی و کمپانیهای مرتبط با او حدود ۳۱ میلیون دلار به کمپانی «MRC» سازنده سریال معروف «خانه پوشالی» پرداخت کند؛ چراکه این بازیگر هالیوودی به دلیل رعایت نکردن سیاستهای اخلاقی این کمپانی در واقع قرارداد خود را نقض کرده است.
پس از مطرح شدن چندین اتهام اخلاقی علیه کوین اسپیسی بازیگر اصلی سریال «خانه پوشالی»، کمپانی «MRC» همکاری خو را با این بازیگر برنده اسکار قطع کرد و از ساخت فصل جدید این سریال نیز در سال ۲۰۱۷ منصرف شد.
اسپیسی و دو کمپانی مرتبط با او «M. Profitt Productions» و «Trigger Street Productions» به دستور دادگاه ملزم به پرداخت ۲۹.۵ میلیون غرامت به علاوه ۱.۲ میلیون دلار هزینه وکیل و ۲۳۵ هزار دلار دیگر هزینهها شده اند.
در سال ۲۰۱۷، آنتونی رپ بازیگر فیلم «پیشتازان فضا» مدعی شد کوین اسپیسی در سن ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده، کوین اسپیسی بازیگر توانمندی که دو جایزه اسکار برای فیلمهای «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه «تونی» و ۱۲ نامزدی جایزه «امی» را در کارنامه دارد، به بیکارترین بازیگر هالیوود تبدیل شده که نمیتواند کار کند.
پس از آن ۲۰ مرد دیگر نیز اتهاماتی علیه اسپیسی در زمان فعالیت او در تئاتر اولدویک لندن بین سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳ مطرح کردند و یک زن نیز در ایالت ماساچوست آمریکا، از او شکایت کرد که در نهایت اسپیسی از سوی دادگاه بیگناه شناخته شد.
در میان این اتهامات اخلاقی، اسپیسی مجبور به کنارهگیری از بازی در سریال معروف «خانه پوشالی» محصول شبکه نتفلیکس شد و آخرین بار در سال ۲۰۱۸ در فیلم «باشگاه پسران میلیاردر» بازی کرد.
پیش از این اعلام شد اسپیسی قرار است در فیلم جدید و ایتالیایی «مردی که خدا کشید» به کارگردانی فرانکو نرو بازیگر سرشناس سینمای ایتالیا کارگردانی، پس از چند سال به سینما بازگردد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- در هشتاد و دومین جشنواره ونیز؛ تریلر فیلم جدید کوین اسپیسی رونمایی میشود
- مسئولان جشنواره اعلام کردند؛ جشنواره کن به کوین اسپیسی جایزه نداده است
- یک حضور غافلگیرکننده در کن؛ کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد هنری را میگیرد
- حراج خانه کوین اسپیسی برای هزینههای حقوقی
- کوین اسپیسی با ایفای نقش شیطان باز میگردد
- آیا هالیوود دوباره کوین اسپیسی را میپذیرد؟
- کوین اسپیسی تبرئه شد
- سکوت کوین اسپیسی شکست
- دادگاه عالی تائید کرد؛ جریمه ۳۰ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای خسارت به «خانه پوشالی»
- کوین اسپیسی از فیلم «۱۲۴۲: دروازه غرب» اخراج شد
- آشتی سینما با کوین اسپیسی در جشنواره کن
- ونسا ردگریو همبازی کوین اسپیسی نمیشود
- موافقان و مخالفان بازگشت کوین اسپیسی به سینما
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





