سینماسینما، آذر معماریان/ مدیر نشریه دنیای تصویر: چه حکمتی است در نعل وارونه زدن؟ چرا هر مدیری که در عمل کارآمد و در برقراری ضوابط آگاه است به این حکایت دچار میشود؟ یکی از مهمترین ویژگیهای جناب آقای دکتر حسین انتظامی در سمت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناخت دقیق و نگاه جامع ایشان از سابقه و حال اهالی مطبوعات بود؛ یک مدیرِ مدبر و ساعی، جلوتر از زمانه و در جستجوی نوآوری و تحول. مدیری که اقتدار را در احترام و پشتیبانی از اهل قلم میدید و در همین مسیر گام برداشت.
طی این سالها شاهد گامهای محکم و اقدامات بهجای ایشان درجهت سازندگی و بالندگی مطبوعات و سهولت دسترسی به اطلاعات در عصر آمیخته به فناوریهای روز بودهایم. امید است که پایان فعالیت ایشان در سمت قبلی به حضور پررنگ و موثر در سطوح بالاتر فرهنگ کشور منجر شود و همکاران جدید ما در معاونت مطبوعاتی برای حفظ دستاوردهای چنین مدیریت پویا و مبتنی بر اصول و ضوابط بکوشند و مسیر آغار شده توسط ایشان را ادامه دهند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حسین انتظامی معاون توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای ۹ فیلمنامه
- مردی دانا، خوش پوش و بلندبالا/ به مناسبت سالگرد درگذشت علی معلم
- فیلم کوتاه «چند قدم آن طرفتر» راهی ایتالیا شد + پوستر
- زمان برگزاری بیستویکمین جشن حافظ اعلام شد
- فقدان مدیریت استراتژیک/ کرونا چطور به دادِ مسئولین سینمایی بیبرنامه رسید
- آغاز به کار رئیس جدید سازمان سینمایی/ خزاعی: به تحول ساختارها و کالبدشکافی و درون درمانی سینما نیاز داریم
- پیامهای تسلیت مدیران و صنوف سینمایی برای درگذشت فرشته طائرپور
- طرح حمایت از اکران فیلمهای جدید تصویب شد
- گزارش آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران/ پژوهشگران برتر سینما معرفی شدند
- انتظامی: تغییر گروه مشاغل انتظار جامعه سینمایی از ستاد ملی کرونا است
- آثار مجید مجیدی در اسپانیا بررسی میشود
- مرتضی شایسته: آییننامه شورای صنفی اکران برای سال ۱۴۰۰ تصویب شد
- مصوبات جدید کارگروه بررسی آسیبهای کرونا در سینما
- اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- ردپای یک کارگردان مؤلف / نگاهی به فیلمهای کوتاه سعید روستایی
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
آخرین ها
- نکوداشت زنده یاد اکبر عالمی و بزرگداشت مهدی رحیمیان در آیین معرفی برندگان هفتمین جایزه پژوهش سال سینما
- با پیشتازی «۴۷» و «مخفیانه»؛ نامزدهای جوایز اسکار سینمای اسپانیا معرفی شد
- همزمان با سالگرد اولین نمایش عمومی «قیصر»؛ بزرگداشت مسعود کیمیایی برگزار میشود
- دو خبر از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ زمان بازبینی حضوری و انتخاب نهایی آثار بخش دیگرگونههای نمایشی/ آغاز ثبتنام اصحاب رسانه و منتقدان
- برگزاری نمایشگاه پشت دریای وهم
- حضور همراه اول با مجموعهای از سرویسهای فناورانه در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۴
- بازگشت جنابخان به تلویزیون همراه با محسن کیایی
- «در آغوش درخت» بهترین فیلم بلند سینمای جهان جشنواره هندی شد
- نکوداشت خسرو خسروشاهی در جشنواره فیلم رشد
- «شهر خاموش» و «شناور» در شبکه نمایش خانگی
- به پاس یک عمر دستاورد سینمایی؛ خرس طلایی افتخاری برلین به تیلدا سوئینتون اهدا میشود
- کنسرت نمایش ایرج، زهره، منوچهر / گزارش تصویری
- حقایقی درباره محمد نوری به بهانه سالروز تولد او/ مردی که از شکست هراس نداشت
- ذلت ماندن یا لذت رفتن و رستن!
- جدول فروش سینمای ایران در آخرین روز پاییز/ پنج فیلمی که از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد فروختند
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- شایعه فروش آثار تجسمی مربوط به فروغ فرخزاد و سهراب سپهری/ سریال و فیلم مستند سهراب و فروغ به زودی کلید میخورد
- نامزدی یک فیلم کوتاه ایرانی-آمریکایی در جوایز آکادنی فیلم سوئد
- نشست خبری بزرگداشت فروغ فرخزاد / گزارش تصویری
- درباره سه مستند سینماحقیقت/ از جسارت نمایش عریان اعتیاد تا عشق به سینما در اتاق آپارات
- به خاطر نقش برجسته در صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و همسرش، شوالیه و بانوی فرمانده شدند
- چرا «لیلی» سریال «داییجان ناپلئون» زشت بود؟/ پاسخ ناصر تقوایی را بخوانید
- «تیآرتی» ترکیه آغاز به کار کرد؛ صداوسیما هنوز در فکر سانسور است
- سیمرغ مردمی به جشنواره فیلم فجر بازگشت
- بستههای ویژه شب یلدای همراه اول با هدیه دیجیتال معرفی شد
- آنونس رسمی عاشقانه «عزیز» رونمایی شد
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
- احمد رسولزاده و «بنهور» در بیست و هفتمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- درباره «بی همه چیز»؛ درامی پیچیده با شخصیتهایی چندلایه
- نشست «شاهد عینی» / گزارش تصویری