رییس نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران اعلام کرد فیلم های سینمایی برای داوران آکادمی جشن سینمای ایران ارسال شده است و آنها به صورت انفرادی فیلمها را میبینند.
به گزارش سینماسینما، هارون یشایایی رییس نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران با اشاره به آغاز روند دیدن فیلم ها توسط داوران آکادمی جشن سینمای ایران گفت: از مدتی پیش فیلم هایی که می توانند در داوری نوزدهمین جشن سینمای ایران شرکت کنند به صورت بسته هایی در اختیار داوران آکادمی قرار گرفته است تا به صورت انفرادی فیلم ها را تماشا کنند.
وی با اشاره به اینکه امکان نمایش تعداد زیادی فیلم برای داوران در یک زمان کوتاه امکان پذیر نیست، بیان کرد: البته فیلم هایی که در حال اکران هستند به صورت جمعی در خانه سینما برای داوران نمایش داده می شود.
این تهیه کننده سینما با بیان این مطلب که نزدیک به ۴۵۰ داور به صورت آکادمیک فیلم ها را تماشا می کنند، توضیح داد: این تعداد در دور دوم داوری فیلم ها افزایش پیدا می کند.
رییس نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران در پایان گفت: این نوع داوری برای اولین بار است که در جشن سینمای ایران صورت می گیرد و باید دید چه تجربه ای را رقم می زند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هارون یشایایی: مهرجویی خیلی اهل مدارا بود
- فرهنگ رکن زندگی، حیات و هویت یک ملت است/ «ناخداخورشید»؛ معرفی خردمندانهای از سینمای ایران
- نمایش نسخه اصلاح و مرمت شده «ناخدا خورشید» ناصر تقوایی در موزه سینما
- گفتوگو با هارون یشایایی/ از دوستی با بیژن جزنی تا تهیهکنندگی سینما
- معرفی نامزدهای جشن سینمای ایران/ رکوردداری فیلمهای آبیار و سیدی
- «باشو غریبه کوچک» در راه آمریکا
- رونمایی از مستند «شهسوار» در پنجاهمین سالگرد درگذشت جهانپهلوان تختی
- بزرگداشت ۴ سینماگر در جشن بزرگ سینمای ایران
- اصغر نعیمی دبیر جشنواره نوشتار سینمای ایران شد
- گزارش تصویری نشست خبری نوزدهمین جشن خانه سینما
- از تغییرات تندیس جشن سینما تا کمک نکردن دولت برای جشن نوزدهم
- متن و حاشیه جشن منتقدان/ از اعتراض تند بازیگر پیشکسوت تا رکوردشکنی«رگ خواب»
- اختصاصی سینماسینما/ جزئیات نوزدهمین جشن سینما در گفتوگو با هارون یشایایی
- رئیس نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران معرفی شد
- نامزدهای هشتمین جشن فیلم مستند اعلام شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





