محمد ولی زاده درباره وضعیت همایون شهنواز کارگردان تلویزیون بیان کرد که پزشک هوایی هنوز منتظر دریافت مجوز از فرودگاه اشتوتگارت است.
به گزارش سینماسینما، محمد ولی زاده روزنامه نگار و دوست همایون شهنواز درباره وضعیت این کارگردان تلویزیون که چندی پیش در جریان یک آتش سوزی به بیمارستان رفت، گفت: متاسفانه وضعیت آقای شهنواز بهتر نشده و کمی بدتر هم شده است.
وی ادامه داد: شهنواز قبلا از لحاظ تنفسی مشکلی نداشت ولی اکنون با دستگاه تنفس می کند و پزشکش می گوید پلاکت های خونش هم کمی پایین آمده است.
ولی زاده با اشاره به هماهنگی ها با فرودگاه و بیمارستان اشتوتگارت برای انتقال همایون شهنواز، عنوان کرد: من چند دقیقه پیش با پزشک هوایی صحبت می کردم و آنها هم منتظر گرفتن مجوز از فرودگاه اشتوتگارت هستند که بعد از گرفتن مجوز شهنواز می تواند سفر هوایی داشته باشد. خود ما هم پذیرش را از بیمارستان اشتوتگارت دریافت کرده ایم.
وی با اشاره به حمایت های مسئولان اظهار کرد: خانواده شهنواز از همه جامعه سینمایی، سیدعباس صالحی وزیر ارشاد، محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد و… ممنون هستند. البته انتقادها به صداوسیما هنوز پابرجاست زیرا تا دیشب هیچ کارمندی از صداوسیما حتی سراغ هم نگرفته است. دیشب خانم پوران درخشنده با رییس صداوسیما در این باره صحبت کرده و او هم قول هایی داده است که امیدواریم محقق شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- خاطره رضا درمیشیان از آخرین روزهای زندگی کارگردان «دلیران تنگستان»
- اعلام زمان مراسم تشییع همایون شهنواز/ احتمال خاکسپاری در خانه رییسعلی دلواری
- پست اینستاگرامی پرویز پرستویی برای همایون شهنواز
- همایون شهنواز؛ کارگردان «دلیران تنگستان» درگذشت
- پس از جراحی دیروز/ وضعیت همایون شهنواز خوب نیست/ ایجاد مشکل تنفسی
- کارگردان سریال «دلیران تنگستان» در ایران عمل شد
- تنها راه باقیمانده برای زنده ماندن خالق «دلیران تنگستان»
- عیادت جمعی از کارگردانان سینما از کارگردان «دلیران تنگستان»
- وضعیت عمومی همایون شهنواز خوب است/ انجام عمل جراحی در ۱۴ اسفند
- خالق «دلیران تنگستان» در بیمارستان
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





