تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 188202

پوستر فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی، کمتر از یک هفته مانده به اکران در سینماها رونمایی شد.

به گزارش سینماسینما، پوستر فیلم سینمایی «شهرک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی در حالی رونمایی می‌شود که این فیلم از چهاردهم تیر ماه اکران خود را در سینماهای کشور آغاز خواهد کرد. طراحی این پوستر را محمد موحدنیا به عهده داشته است.

«شهرک» دومین فیلم سینمایی علی حضرتی در مقام کارگردان است که سال ۱۴۰۰ تولید شد و در چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز توانست مورد توجه منتقدان و اهالی رسانه قرار گیرد.

این فیلم داستان نوید فلاحتی، جوان علاقمند به بازیگریست که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی دیرینه خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد…

ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا  شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور در این فیلم حضور دارند.

فهرست کامل عموامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی حضرتی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: ژیلا ایپکچی، مدیر تولید: پیمان حمیدی، مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی افشین‌راد، مدیر صدابرداری: کامران کیان‌ارثی، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه‌جو، طراح گریم: عباس عباسی، موسیقی: شورا کریمی، صداگذار: نعیم مسچیان، میکس و مسترینگ: ایرج شهزادی، دستیار اول کارگردان: رضا غفارنژاد، منشی صحنه: بهناز تاجیک، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح پوستر: محمد موحدنیا، ساخت فیلم پشت‌صحنه: مانی قدرت‌نما، تصویربردار: حامد مقدسی، عکاس: مریم تخت‌کشیان
‌‌

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها