تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 188381

اولین تیزر رسمی فیلم سینمایی «شهرک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی رونمایی شد.

به گزارش سینماسینما، در حالی که فقط سه روز تا اکران فیلم سینمایی «شهرک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی باقی مانده، اولین تیزر رسمی این فیلم سینمایی رونمایی شد.

با توجه به پلان‌هایی از فیلم که در تیزر آمده، «شهرک» فضایی متفاوت، عاشقانه، رازآلود و معمایی را مدنظر قرار داده و داستان نوید فلاحتی، جوان علاقمند به بازیگری را روایت می‌کند که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی دیرینه خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

«شهرک» که پخش آن به عهده موسسه فیلمیران است، از چهاردهم تیر در سینماهای کشور به نمایش درمی‌آید و بزودی نیز پیش‌فروش بلیت‌های آن آغاز خواهد شد.

علی حضرتی با دومین فیلم سینمایی خود در مقام کارگردان در چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت و توانست با «شهرک» مورد توجه منتقدان و اهالی رسانه قرار گیرد.

ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور در این فیلم حضور دارند.

فهرست کامل عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی حضرتی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: ژیلا ایپکچی، مدیر تولید: پیمان حمیدی، مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی افشین‌راد، مدیر صدابرداری: کامران کیان‌ارثی، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه‌جو، طراح گریم: عباس عباسی، موسیقی: شورا کریمی، صداگذار: نعیم مسچیان، میکس و مسترینگ: ایرج شهزادی، دستیار اول کارگردان: رضا غفارنژاد، منشی صحنه: بهناز تاجیک، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح پوستر: محمد موحدنیا، ساخت فیلم پشت‌صحنه: مانی قدرت‌نما، تصویربردار: حامد مقدسی، عکاس: مریم تخت‌کشیان.

ساخت تیزر: احسان واثقی‌.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها