
فیلم «رویای سهراب» به کارگردانی علی قوی تن این روزها در مرحله پیش تولید است و تاکنون حضور چهار بازیگر چهره در این فیلم قطعی شده است.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «رویای سهراب» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن این روزها مرحله پیش تولید را پشت سر می گذارد و تاکنون حضور بازیگرانی چون لاله اسکندری، بهاره کیان افشار، ترلان پروانه و مهدی سلطانی در این فیلم قطعی شده است.
همچنین قرار است علی قوی تن در نقش سهراب سپهری که شخصیت اصلی قصه است، در این فیلم ظاهر شود.
علی قوی تن که سالها پیش خبر ساخت فیلمی در مورد شاعر و نقاش معاصر ایران سهراب سپهری را داده بود، از فروردین ماه سال جاری بطور رسمی پیش تولید این فیلم را شروع کرده و قرار است اواخر تیرماه وارد مرحله فیلمبرداری شود.
مدیر فیلمبرداری رویای سهراب به عهده ساعد نیک ذات می باشد و دیگر بازیگران و عوامل این پروژه بزودی اعلام خواهد شد.
علی قوی تن کارگردانی خود را ابتدا با ساخت فیلم های تجاری آغاز کرد و سپس در سالهای اخیر مسیر سینمایی اش را تغییر داده و با ساخت فیلمهایی چون پرواز بادبادک، آفتاب مهتاب زمین، آسمان آبی مادرم، و پل سفید توانست در بیش از پنجاه فستیوال دنیا حضور داشته باشد و جوایزی را بدست آورد.
منبع:سینماتیکت
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بامداد خمار»؛ از کتاب ممنوعه تا پلتفرمهای سینمای خانگی
- هیئت انتخاب نخستین جشنواره بینالمللی فیلم «آوای صلح» معرفی شد
- «بامداد خمار» مهرماه منتشر میشود
- لاله اسکندری دبیر جشنواره بینالمللی فیلم آوای صلح شد
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- در آستانه زادروز زندهیاد کیومرث پوراحمد؛ نسخه ویژه نابینایان «خواهران غریب» با صدای لاله اسکندری منتشر میشود
- راهیابی «ماهور» به جشنواره ترکیهای
- اکران «علفزار» از اوایل هفته آینده آغاز میشود
- «علفزار»؛ تصویری از مظلومیت زنان در جامعه مردسالار
- «رویای سهراب» به فستیوال فیلم مسکو میرود
- نجاریان: پخش «جشن سربرون» نیمه دوم سال ۱۴۰۰/ استفاده از برف مصنوعی
- واکنش فرزند کریم اکبری مبارکه به اظهارات تهیهکننده سریال «جشن سربرون»
- عکسی که لاله اسکندری از ناصر ملک مطیعی و پوری بنایی منتشر کرد
- «گربه سیاه» به تهیهکنندگی بهرام رادان در انتظار دریافت مجوز اکران + عکس
- مراسم مجازی یادبود سیامک شایقی برگزار شد/ حکایت آن لبخندهای آرام
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





