تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 201659

پیش‌فروش جدیدترین فیلم سینمایی سروش صحت با عنوان «صبحانه با زرافه‌ها» آغاز و زمان عرضه فیلم سینمایی «سال گربه» در سینما آنلاین فیلم‌نت مشخص شد.

به گزارش سینماسینما، «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی از چهارشنبه ۹ آبان ماه در سینماها اکران می‌شود و پیش فروش بلیت‌های این کمدی، از امروز در سایت سینماتیکت آغاز شد.

این فیلم دومین ساخته سینمایی سروش صحت بعد از «جهان با من برقص» است و بهرام رادان، پژمان جمشیدی، بیژن بنفشه‌خواه و هوتن شکیبا نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.

داستان این کمدی درباره چند دوست است که در شب عروسی یکی از آنها، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و همه چیز را دستخوش تغییر می‌کند.

همچنین کمدی «سال گربه» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی از سه‌شنبه ۱۵ آبان ساعت ۲۰ به طور اختصاصی در بخش سینما آنلاین پلتفرم فیلم‌نت اکران خواهد شد.

«سال گربه» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمدی اکران امسال سینماها است که توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و جزو پرفروش‌های نیمه اول سال ۱۴۰۳ باشد.

بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، لادن ژاوه‌وند، مرتضی تقی‌زاده و رضا رشیدپور با حضور افتخاری علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

داستان «سال گربه» با محوریت مردی به نام جهانگیر (بهرام افشاری) روایت می‌شود که در سال گربه متولد شده و نحسی این سال که هر ۱۲ سال یک بار اتفاق می‌افتد، باعث ایجاد دردسر برای اطرافیانش می‌شود. به‌علاوه اینکه او علاقه عجیبی هم به شهرت دارد و برای مشهور شدن، حاضر است دست به هر کاری بزند.

لینک کوتاه

 

آخرین ها