تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 124861

از میان فیلم‌های جدید سینماها، «مطرب» بیشترین و انیمیشن «بنیامین» کمترین میران فروش و تعداد مخاطب را در دو روز ابتدایی اکران خود ثبت کردند.

به گزارش سینماسینما، از روز چهارشنبه ـ ۱۵ آبان‌ ماه ـ چند فیلم جدید به چرخه اکران سینماها اضافه شدند که در بین آن‌ها اگر چه دو فیلم کمدی هست، اما «مطرب» فروش بیشتری داشته است.

طبق آمار سامانه فروش سینمای ایران، در دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۵ و ۱۶ آبان‌ماه فیلم «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی که قرار بود از یک هفته قبل یعنی هشتم آبان اکران شود،  با ۹۳ هزار و ۲۲۸ نفر مخاطب یک میلیارد و ۵۷۲ میلیون و ۵۷۱ هزار تومان فروش داشته است.

در این فیلم پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست و مهران احمدی بازی کرده‌اند.

دیگر کمدی جدید سینماها فیلم «چشم و گوش بسته» به کارگردانی فرزاد موتمن است که امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، مانی حقیقی و پوریا پورسرخ در آن بازی کرده‌اند.

این فیلم پربازیگر در این دو روز ۲۰ هزار و ۵۱۲ نفر مخاطب داشته و ۳۵۲ میلیون و ۲۷۷ هزار تومان فروش هم کسب کرده است.

اما «سمفونی نهم» جدیدترین ساخته محمدرضا هنرمند بعد از حدود دو دهه دوری از سینما دیگر فیلم تازه اکران شده این روزهای سینماست.

این فیلم با بازی حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمانی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی در دو روز اول اکرانش، میزبان ۳ هزار و ۵۸۳ نفر تماشاگر بوده و ۶۲ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان هم فروش داشته است.

در کنار این سه فیلم، یک اثر مناسب نوجوانان هم روی پرده سینماهاست که هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان در آن بازی کرده‌اند.

«منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر فیلمی ماجراجویانه درباره سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد دچار ماجراهایی می‌شوند.

این فیلم در دو روز گذشته سه هزار و ۳۳۷ نفر مخاطب  و ۳۰ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان هم فروش داشته است.

دیگر فیلم ویژه کودک و نوجوان این روزهای سینما انیمیشن «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی است که چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری، مریم شیرزاد، تینا هاشمی و آرزو آفری در آن گویندگی کرده‌اند.

این انیمیشن که باید منتظر بود تا با استقبال بهتری از سوی مدارس و نیز خانواده‌ها همراه باشد در دو روز اول اکران، هزار و ۱۵۹ نفر مخاطب و  ۱۴ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان فروش داشته است.

علاوه بر این فیلم‌ها قرار بود «تورنادو» به کارگردانی سید جواد هاشمی هم به صورت آزاد از ۱۵ آبان اکران شود ولی این فیلم از امروز جمعه، ۱۷ آبان در سینماها روی پرده می‌رود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها