«آنجلّو» ساخته علی کیانارثی به بخش مسابقه فیلمهای کوتاه مستقل در بیست و دومین جشنواره بینالمللی فیلم داکا راه یافت.
به گزارش سینماسینما، جشنواره داکا یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی جنوب آسیا به شمار میرود که ژانویه هر سال با حضور سینماگران سراسر جهان در شهر داکا، پایتخت کشور بنگلادش با استقبال بسیار خوب مخاطبان برگزار میشود.
«آنجلّو» به کارگردانی و تهیهکنندگی علی کیانارثی که بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی در ژانر کمدی فانتزی ساخته شده است، در بخش مسابقه فیلمهای کوتاه مستقل در بیست و دومین جشنواره بینالمللی فیلم داکا با آثاری از سراسر جهان رقابت میکند.
این فیلم را با نقشآفرینی یوسف تیموری، سوگل طهماسبی، سیداحمد حسینی، ندا کوهی، امیرمسعود آرزومند، رامینا حسینی و محدثه حیرت میتوان هماکنون به صورت اختصاصی در فیلمنت تماشا کرد.
پخش بینالمللی «آنجلّو» توسط دپارتمان جهانی گروه فیلمسازی بحرفیلم به مدیریت مریم بحرالعلومی صورت میگیرد.
دیگر عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: علی کیانارثی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: افشین گودرزی، مدیر صدابرداری: ارسلان کیانارثی، تدوین: سینا گنجوی، طراح صدا: محمود موسوینژاد، آهنگساز: محمد احمدی، طراح چهرهپردازی: جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: مژگان عیوضی، اصلاح رنگ: سامان مجدوفایی، عکاس: مریم ورزی، طراح تیتراژ: امیررضا آقابابایی، برنامهریز و دستیارکارگردان: افشین اصلانی، منشی صحنه: شبنم وطنپور، طراح پوستر و لوگو: روژان ایرجی، مشاور رسانهای: مریم قربانینیا، مدیر تولید: اردلان کیانارثی، محصول: گروه فیلمسازی بحرفیلم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «تاجی» به اسکار رفت/ «آمیگدال» آماده نمایش شد
- راهیابی «کسری آنلاین» به بخش سینمای جهان در جشنواره داکا
- «سلام آنا» به جشنواره داکا میرود
- سینمای وحشت و یک آزمون و خطای پنجگانه/ مروری بر ۵ فیلم کوتاه
- رقابت «قطع فوری» در بخش زنان فیلمساز داکا
- «آنجلّو» در ژانر کمدی فانتزی کلید خورد
- «تریپلکس» بهترین فیلم کوتاه ژانر وحشت جشنواره برزیلی شد
- نمایش آنلاین «تابستان داغ» در سوئد
- مروری بر آثار پوران درخشنده در نوزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم «داکا» بنگلادش
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





