تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 90501

سیدجواد هاشمی از آغاز فیلمبرداری «تورنادو» به محض ساخته شدن دکور فیلم طی ۲۰ روز آینده خبر داد.

سید جواد هاشمی کارگردان و بازیگر سینما که این روزها خبر پیش‌تولید فیلم جدیدی از او منتشر شده است در گفت‌وگو باپانا با اشاره به فیلم آماده اکران خود گفت: فیلم «آهوی پیشونی سفید ۲» را آماده اکران دارم که از اوایل مردادماه امسال روی پرده می‌رود. همچنین فیلم «آهوی پیشونی سفید ۳» در مراحل پایانی ساخت قرار دارد که اواخر امسال یا نوروز آینده به اکران خواهد رسید.

وی در ادامه به تازه‌ترین فیلم خود در مقام کارگردان اشاره کرد و گفت: این روزها در حال پیش تولید فیلم «تورنادو» هستیم که همچون فیلم‌های قبلی من حال و هوای کودک و نوجوان دارد.

هاشمی افزود: حدود یک ماه و نیم صرف ساخت دکور این فیلم شد و تا ۲۰ روز آینده ساخت دکور به پایان می‌رسد و فیلم در ابتدای مردادماه کلید می‌خورد.

هاشمی درباره «آهوی پیشونی سفید ۲» اظهار کرد: در آهوی پیشونی سفید ۲ به خانواده‌ نزدیک شدیم؛ البته از آن فیلم‌ها نیست که به نام کودکان و به کام بزرگترها ساخته می‌شود، مثل بسیاری از تولیدات حوزه کودک و نوجوان که نمی‌خواهم از آنها نام ببرم. فیلم‌هایی که برای نوستالژی بزرگترها ساخته شد. من وارد این مقوله نشدم بلکه خواستم فیلمی برای کودکان بسازم که تواما برای بزرگترها هم جذابیت داشته باشد و این کار سختی است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها