فیلم سینمایی «آه سرد» از ۱۲ مهرماه اکران خود را در سینماها آغاز میکند.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «آه سرد» به کارگردانی ناهید صدیق و تهیهکنندگی رضا محقق از ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ اکران خود را در سینماهای «هنروتجربه» آغاز میکند. همچنین آیین رونمایی فیلم ساعت ۱۹ یکشنبه ۹ مهرماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار میشود.
«آه سرد» نخستین فیلم سینمایی در کارنامه ناهید صدیق است که خود نیز فیلمنامه آن را نوشته است.
این فیلم سال گذشته در بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین ویژه هیات داوران بخش سینمای سعادت به ناهید صدیق اهدا شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: بها و بهرام در جاده ای سرد و کوهستانی همراه و همسفر شدهاند بی آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند. بها در فکر انتقام است تا به رنجی بیست ساله پایان دهد.
ایمان صدیق و علی باقری بازیگران اصلی این فیلم هستند. محمد اشکانفر، سالار دریامجد، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی، برسام بهرامی دیگر بازیگران این فیلم هستند.
برخی از عوامل «آه سرد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مسعود امینیتیرانی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: سید جلال موسوی، تدوینگر: پویان شعله ور، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، آهنگساز: فواد قهرمانی، جلوههای ویژه بصری: هادی اسلامی، سرمایهگذار و مجری طرح: احمد بهرامی و تهیهکننده: رضا محقق.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «آه سرد» آنلاین اکران میشود
- سه جایزه اصلی جشنواره ریچموند آمریکا به «آه سرد» رسید
- اکران فیلمی با بازی باران کوثری
- «آه سرد» نامزد جایزه بزرگ جشنواره آمریکایی شد
- «لاله کبود»؛ دوستی با رنگ و فرم
- مسعود امینی تیرانی برای فیلمبرداری «آه سرد» جایزه جهانی بُرد
- «زنانی که با گرگها دویدهاند» نقد و بررسی میشود
- «آه سرد» در بخش رقابتی جشنواره ایتالیایی
- جایزه بزرگ بهترین فیلم جشنواره روسی برای «آه سرد»
- ۳ جایزه جشنواره مسکو به «آه سرد» رسید
- اکران «همسایه شما، زهره» در هنر و تجربه/ پوستر فیلم رونمایی شد
- رقابت «آه سرد» در جشنواره فیلم مسکو
- اکران «اتاق فرار» در ۱۱ شهر
- اولین حضور جهانی «آه سرد» در جشنواره سانتاباربارای آمریکا
- آغاز نمایش فیلمهای سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران با «آه سرد»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





