تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 28034

افتتاح فیلم در هنر و تجربهآیین دیدار دو فیلم «آقای بیکار» و «اتاق تنهایی» به کارگردانی علی همراز در حالی در موزه سینما برگزار شد که این کارگردان از کسانی‌که در دوره‌ای از زندگی خود تجربه بیکاری را از سر گذرانده‌اند، دعوت کرده بود به این مراسم بیایند، از همین رو گروهی از این افراد نیز از در سالن نمایش فیلم حضور پیدا کرده بودند.

به گزارش سینما سینما ،در این مراسم پیش از نمایش فیلم علی همراز، کارگردان مستند «آقای بیکار» چند کلامی با حاضرین صحبت کرد.او ضمن تشکر از حضور تماشاگران درباره ساخت این مستند توضیح داد:« این مستند دو سال از زندگی من را به خودش اختصاص داد و طی سال‌های ۹۱ تا ۹۳در حال ساخت آن بودم. هرچه بخواهم بگویم در فیلم هست و اگر حرفی بزنم در حقیقت فیلم را تعریف کرده‌ام. اما باید بگویم این فیلم مستند حاصل ایمان به کاری بود که شروع کرده بودیم و می‌خواستیم به نتیجه برسد.» این کارگردان هم‌چنین تاکید کرد که همه تلاشش را کرده تا مخاطب با دیدن فیلم حوصله‌اش سر نرود.

در این مراسم دیگر عوامل فیلم از جمله افشین عزیزی آهنگساز، بهراد عباسی دستیار کارگردان و مریم دهقان‌پور انیماتور نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها