آزاده صمدی که اخیرا به دلیل مصدومیتی که همزمان با اجرای نمایش «رویای شب نیمه تابستان» برای پایش بوجود آمده است، استراحت میکند، ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط پایش در آخرین اجراهای این نمایش بتواند گروه اجرایی را همراهی کند.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر گفت: سر اجرای نمایش، اتفاقی برای پایم افتاد که باعث کشیدگی تاندون مچ پایم شد اما متأسفانه خبرهایی که در این زمینه منتشر شده خیلی منفی است، در حالی است که شرایط پای من به آن وخامتی که گفته میشود، نیست.
او اضافه کرد: از آنجا که این اتفاق برای مچ پایم افتاده به تشخیص پزشک باید مدتی بیحرکت بماند و با یکی، دو هفته استراحت بهبود پیدا میکند.
صمدی با اشاره به شیوه اجرایی این نمایش افزود: به دلیل کار فیزیکی که بازیگران این نمایش دارند، نمیتوانستم در اجراهای بعدی حضور داشته باشم و حالا یکی دیگر از بازیگران لطف کرده به جای من روی صحنه میرود و از همراهی گروه نمایش بسیار سپاسگزارم.
این بازیگر اضافه کرد: در این اجرا شاهد حال خوب تماشاگرانی بودیم که با حالی خوش از سالن بیرون میرفتند و وقتی این اتفاق برای پایم افتاد، نگران حال تماشاگران بودم اما به هر حال در کار بازیگری گاهی اتفاقات عجیبی رخ میدهد و اینها تجربیات روی صحنه است. به همین دلیل شاید بازیگران نیازمند مراقبتهای ویژهای باشند چون شغلشان شبیه دیگر شغلهای مرسوم نیست.
صمدی گفت: به هر حال امیدوارم با بهبود شرایط پایم بتوانم در آخرین اجراها همراه گروه باشم چون این نمایش و گروه اجراکنندهاش را خیلی دوست دارم.
به گفته او؛ هر چند قرار بود این نمایش تا پایان مردادماه روی صحنه باشد به دلیل استقبال مخاطبان ممکن است تا هفته اول شهریور به اجرای خود ادامه دهد.
آزاده صمدی امیدوار است با بهبود شرایط پایش بتواند در چند اجرای آخر بازی کند.
او در پایان درباره دیگر فعالیتهایش و اینکه آیا حضورش در پروژههای دیگر به دلیل شرایط پایش به تعویق افتاده گفت: مشغول گفتوگو برای بازی در یکی، دو تئاتر دیگر هستم و درباره پروژههای سینمایی هم در حال فیلمنامه خواندن هستم. شاید این اتفاق فرصت خوبی شد تا کارهای انجام نشده را به سرانجام برسانم و پیشنهاداتی را که مطرح شده مطالعه کنم.
آزاده صمدی همزمان با اجرای نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که با کارگردانی مصطفی کوشکی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه میرود، دچار آسیبدیدگی در ناحیه پا شد و به همین دلیل در حال حاضر دیگر بازیگر نمایش نازآفرین کاظمی به جای او بازی میکند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هجدهمین جشن شب بازیگر برگزار شد؛ ما زنده بهآنیم که در صحنه بمانیم
- آنونس رسمی عاشقانه «عزیز» رونمایی شد
- اکران «روایت ناتمام سیما» از چهارشنبه/ رونمایی از پوستر
- چهارمین حضور جهانی فیلم مجید توکلی؛ «عزیز» در فستیوال جهانی ویتنام
- جزئیات سریال «افعی تهران» اعلام شد
- «عزیز» به زنان ایران تقدیم شد
- همزمان با رونمایی فیلم مجید توکلی در فستیوال سائوپائولو؛ پوستر بینالمللی «عزیز» منتشر شد
- اعتراض انجمن صنفی بازیگران سینما به حکم صادر شده برای آزاده صمدی
- بیانیه مشترک کانون کارگردانان و اتحادیه تهیهکنندگان سینما/ در کنار بازیگران زن سینمای ایران ایستادهایم
- رهایش نکنیم/ نگاهی به سریال «رهایم کن»
- سیامک انصاری و فرهاد اصلانی روی «خط استوا»
- اولین تصویر آزاده صمدی در «روایت ناتمام سیما» رونمایی شد
- آزاده صمدی: تئاتر و سینما که پارک نیست!
- با معرفی برگزیدگان و اهدای نشان ایسفا؛ سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه «سایه» به ایستگاه پایانی رسید
- اعلام اسامی هیات داوران و نامزدهای بخش رقابتی جشنواره فیلم کوتاه «سایه»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





