تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 140366

احترام برومند تأکید کرد به دلیل همدردی با مردم آسیب‌دیده طی یک سال اخیر، چهارمین دوره مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» به شیوه ۳ دوره گذشته خود، برگزار نمی‌شود.

به گزارش سینماسینما احترام برومند همسر زنده یاد داود رشیدی درباره وضعیت برگزاری چهارمین دوره مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» که ۳ دوره گذشته آن هر سال همزمان با سالروز درگذشت این چهره مطرح هنر ایران در روز ۵ شهریور برگزار شد، گفت: ما هر سال بعد از تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» را شروع می‌کردیم ولی امسال بعد از تعطیلات نوروزی سال ۹۹ و به دلیل شرایط و وضعیت جامعه و شیوع ویروس کرونا، گرفتار شک و تردید در برنامه‌ریزی بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاصی که در ایران وجود دارد و همه درگیر ویروس کرونا هستند، مراسم را به شیوه سه دوره گذشته خود برگزار نمی‌کنیم.

برومند با اشاره به اینکه همه اقشار و مشاغل ایران بر اثر شیوع ویروس کرونا صدمه خورده‌اند، تأکید کرد: تصمیم گرفتم به احترام تمام مردمی که طی یک سال اخیر آسیب و صدمه دیده‌اند و همدردی با مردمی که در شرایط سپری شده، عزیزان خود را از دست داده‌اند، چهارمین دوره مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» را در سال جاری برگزار نکنیم.

این هنرمند شناخته شده در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: روز ۵ شهریور از طریق فضای مجازی یاد و خاطره داود رشیدی را زنده نگه می‌داریم و در خدمت هنرمندان و مردم عزیز هنردوست خواهیم بود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها