اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد فیلم «بی بدن» به بخش سودای سیمرغ جشنواره راه پیدا کند گفت: انشالله دبیر جشنواره بعدازظهر در این مورد اطلاع رسانی میکند.
به گزارش سینماسینما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.
اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد فیلم «بی بدن» به بخش سودای سیمرغ جشنواره راه پیدا کند گفت: انشالله دبیر جشنواره بعدازظهر در این مورد اطلاع رسانی میکند.
وی در خصوص عملکرد مجتبی امینی دبیر جشنواره نیز گفت: آقای امینی برای برگزاری جشنواره خیلی زحمت کشیده است و ما از ایشان تشکر میکنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین نتیجه بازی ایران و قطر را نیز پیشبینی کرد و گفت: انشالله نتیجه دو بر صفر به نفع ایران خواهد بود.
اسماعیلی درپاسخ به خبرنگار دیگری که گفته بود در خصوص فیلم «بی بدن» خانوادههای هر دو طرف راضی به ساخت این فیلم نیستند گفت: اینها بحثهای حقوقی است ما درگیر مباحث حقوقی ساخت فیلم نیستیم. امیدواریم مردم از دین این فیلم لذت ببرند. من هم از همه اصحاب رسانه که امسال یک جشنواره کم نظیر را رقم زدند تشکر میکنم.
اسماعیلی همچنین تاکید کرد: تمام بلیتهایی که برای فروش فیلمها گذاشتیم تقریبا در اکثر موارد فروخته شده و به سانسهای فوقالعاده رسیده که نسبت به سالهای گذشته بینظیر است و فیلمها مکرر در مکرر در بخشهای اضافه پخش میشوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا سیمرغ مردمی برمیگردد؟ گفت: «انشاالله سال آینده.»
وی در خصوص بودجه برگزاری جشنواره فجر نیز گفت: بودجه جشنواره فجر عمدتا از طریق حامیهای مالی تامین میشود. ما خودمان بودجه خاصی نداریم و این جشنواره بر اساس میزان جذب حامی برگزار میشود.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان جشنواره فیلم فجر ۴۴ منتشر شد
- با صدور احکامی از سوی رائد فریدزاده؛ دبیران جشنوارههای ملی و جهانی فیلم فجر معرفی شدند
- مهدی مسعودشاهی درگذشت
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- جشنواره علیه جشنواره
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی جنوب کشور؛ اختتامیه تجلی اراده ملی فیلم فجر ۴۳ در پردیس ملت برگزار میشود
- پاسخهای آشتیانیپور به شبهات رأیگیری مردمی جشنواره فیلم فجر
- درباره متن و حاشیه داوری جشنواره فیلم فجر؛ کمال تبریزی: حس کردم جلسات داوری شنود میشود/ فشار از بیرون مانع پخش «قاتل و وحشی»
- یک یادداشت در هفت پرده
- فرهیختگان ادعا کرد: شعبدهبازی در آرای مردمی؟/ ابهام در انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





