تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45429

احمد مهرانفر ماجرای نیمروزسینماسینما، علی پاکزاد- احمد مهرانفر بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» معتقد است ، بازی در این فیلم و همکاری با محمد حسین مهدویان بسیار تجربه سخت و در عین حال شیرینی بوده است.او اعتقاد دارد که نقش آفرینی در هر ژآنری برایش لذت بخش است.
به گزارش سینماسینما، احمد مهرانفر در سالهای اخیر و با حضور در سریال «پایتخت» نشان داده که تبحر ویژه ای برای بازی در ژآنر طنز دارد.او در جشنواره سی و پنجم با فیلم «ماجرای نیمروز» حاضر شده بود ؛ که در این اثر نیز بازی کاملا متفاوتی از خود نشان داد.
احمد مهرانفر بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» درباره بازی در این فیلم گفت:«فیلم بسیار سختی بود. بازیگران زمان زیادی را با محمد حسین مهدویان می گذراندند تا به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.نقش من کاملا جدی بود.سعی کردم ؛ که به هیچ وجه این شخصیت جنبه طنز نداشته باشد.زیرا تمام تلاش ما این بود که مخاطبان یاد نقش های من در فیلم های دیگر نیفتند.البته به شخصه خودم هم ایده هایی را برای بازی در این فیلم داشتم که با محمد حسین مهدویان درمیان گذاشتم.»

او ادامه داد:«یکی از مهمترین مسائلی که می تواند یک بازیگر را مطرح کند، داشتن یک نقش خوب و همکاری با یک کارگردان کار بلد است ، که خشوبختانه  در «ماجرای نیمروز»  چنین شرایطی برایم رقم خورد. بسیاری از بازیگران کمدی این توانایی را دارند که در فیلم های جدی نیز بازی کنند و بدرخشند.اما موضوع همان کارگردان خوب و نقش ایده ال است که کمتر در سینمای ما این دو در کنار هم قرار می گیرند.»

بازیگر سریال «پایتخت۵» درباره ساخت این اثر گفت:« اوایل قصه و سکانس های ابتدایی در کشور ترکیه فیلمبرداری خواهد شد. چهار قسمت از سریال در ترکیه خواهد بود.اما به دلیل خطراتی که در این کشور وجود دارد.پیش بینی شده که قسمتی از فیلمبردای  نیز در کشور قبرس انجام شود.به شخصه برایم بازی در فیلم جدی یا طنز فرقی نمی کند.مایل هستم که نقش خوبی را داشته باشم .حتی در فیلمهای طنز نیز تلاشم این است که به نقشی که بازی می کنم بیش از حد نزدیک شوم.  نقش های طنز را نیز جدی بازی می کنم. یعنی به شخصیت مورد نظر بیش از حد نزدیک می شوم. دغدغه ام این است  که در «پایتخت ۵» تغییراتی در نقشی که بازی می کنم به وجود بیاورم. اما هنوز چیزی به ذهنم نرسیده است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها