دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر احکام جدیدی برای مدیران بخش های مختلف این جشنواره صادر کرد
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نادربرهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی احکامی جداگانه سلما سلامتی و ندا هنگامی را به عنوان مدیران بخش های «نمایشنامه نویسی» و «به علاوه فجر» معرفی و همچنین علی عابدی را به عنوان «قائم مقام» دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب کرد.
در متن این احکام آمده است: «نظر به تجربه و شایستگی، شما را به عنوان مدیران بخش های مختلف سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب می نمایم. امیدوارم با خرد، خلاقیت و تعامل گروهی در انجام امور محوله موفق باشید.»
سی و هفتمین جشنواره بین الملللی تئاتر فجر با دبیری نادربرهانی مرند، از ۲۲ بهمن لغایت ۴ اسفند ماه ۹۷ برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مدیر و داوران بخش نمایشنامهنویسی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- معرفی بازیگران نمایشهای «هدویگ» و «نامههای بینام و نشان»
- معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد
- اعلام آثار منتخب بخش نمایشهای خیابانی جشنواره تئاتر فجر
- دبیر جشنوارهی تئاتر فجر: هنر کردیم که بخش بینالملل حذف نشود
- دبیرخانه ی فجر اعلام کرد / آثار راه یافته به بخش مسابقهی پوستر تئاتر فجر
- آغاز ثبت نام خبرنگاران و اهالى رسانه براى دریافت کارت جشنوارهی تئاتر فجر
- استقبال عکاسان ایران از مسابقه عکس جشنواره تئاتر فجر
- جشنواره تئاتر فجر به هفت استان سفر میکند
- راهیابی ده نمایش به مسابقه نمایش های رادیویی/ انتخاب هفت نمایش برای بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر
- بیست و دو نمایش به مسابقه ى تئاترایران (یک) راه یافتند
- نارضایتی داوران جشنواره تئاتر فجر از نمایشنامه های ارسالی
- فراخوان نخستین پیشخوان ملی هنرهای اجرایی ایران منتشر شد
- فراخوان سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد
- آغاز بلیط فروشی اولین جشنواره تئاتر شهرزاد/رقابت ۱۳ کارگردان جوان با یکدیگر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





