اختتامیه جشنواره «دیدار» قرار است ۱۷ دی در برج میلاد برگزار شده و آثار برگزیده در بخش نمایش خانگی در سه بخش نمایش، طنز و برنامههای ترکیبی، معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.
نخستین جشنواره معرفی بهترین آثار تصویری تولیدشده در شبکه نمایش خانگی به همت کانون تهیهکنندگان رسانههای دیداری برگزار میشود و قرار است آثار منتشر شده در شبکه نمایش خانگی به ویژه بر روی سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و فیلم نت که تا پایان سال ۱۴۰۲ به صورت اختصاصی تولید و پخش شدهاند ارزیابی و داوری شوند. داوری این آثار در سه حوزه نمایش، سرگرمی و طنز و همچنین برنامههای ترکیبی از اول آذرماه آغاز خواهد شد.
دبیرخانه دائمی این جشنواره، در محل کانون تهیهکنندگان رسانههای دیداری تشکیل شده و پیش از این در روز ۲۹ مهرماه، آیین رونمایی از لوگو و پوستر آن با حضور جمعی از نمایندگان رسانههای گروهی، اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، اعضای کانون تهیهکنندگان و هنرمندان و … برگزار شده بود.
جشنواره دیدار، علاوه بر ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان صنعت نمایش خانگی موجب اشتراکگذاری و انتقال تجربیات و ایدههای فعالان این صنعت خواهد شد. این امر موجب افزایش کیفیت تولیدات و ارتقای استانداردهای صنعت میشود. افزون بر این، جشنواره دیدار با جذب مخاطبان و تقویت ارتباط با آنها، نقش مهمی در ترویج فرهنگ و هنر معاصر ایفا میکند. از طریق نمایش آثار برگزیده و برگزاری داوری توسط متخصصان، این جشنواره به توسعه ذائقه فرهنگی جامعه و تقویت روحیه هنری در میان مخاطبان کمک میکند. در نتیجه، جشنواره دیدار به عنوان یک رویداد کلیدی در صنعت و فرهنگ، به ترویج و حمایت از تولیدات رسانهای باکیفیت و متنوع میپردازد و به توسعه فرهنگ غنی جامعه کمک میکند.
این جشنواره که تحت نظر کانون تهیهکنندگان رسانههای دیداری برگزار میشود، از تمامی فعالان این صنعت دعوت میکند تا با حضور در این رویداد، سهم معنوی خود را ایفا کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





