فیلم مزدک میر عابدینی در سکوت خبری در تهران کلید خورده و نزدیک ده روز از فیلمبرداری این فیلم سپری شده است.
به گزارش خبرنگار سینماسینما، مزدک میرعابدینی یکی از چهره های جوان سینمای ایران است که پیش از این او را به عنوان بازیگر فیلم های خاص میشناختیم و نخستین حضور متفاوت او در فیلم «بدرود بغداد» به کارگردانی مهدی نادری و فیلم های «مردی که اسب شد» ، «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر حسین ثقفی بوده است.
او به تازگی فیلم ویدیویی «خواب است پروانه» به کارگردانی او در گروه هنروتجربه به نمایش درآمد.
میر عابدینی به تازگی پروانه ساخت نخستین فیلمش را با عنوان «رقص پا» دریافت کرده و این فیلم را جلوی دوربین برده است، او در خصوص آخرین وضعیت فیلمش به خبرنگار سینماسینما گفت: «رقص» پا عنوان نخستین ساخته بلند سینمایی من هست که نگارش آن نزدیک به چهار سال زمان برده است و یکی از دغدغه های من این بود که برای ساخت نخستین فیلم ام، این فیلمنامه را جلوی دوربین ببرم.
وی در ادامه عنوان کرد: نزدیک ۱۰ روز است که فیلمبرداری این فیلم در تهران آغاز شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده تلاشم بر این است که فیلم را برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنم.
میر عابدینی درباره مضمون فیلم تازه اش گفت: دلم نمیخواهد که درباره جزئیات قصه حرفی بزنم اما می توانم بگویم که فیلم درون مایه اجتماعی دارد.
گفتنی است این بازیگر جوان سینمای ایران در اولین فیلمش ایفاگر یکی از نقش های اصلی است و حمیدرضا پگاه، نگار عابدی و ندا صارمی منفرد بازیگران اصلی این پروژه سینمایی هستند.
تهیه کنندگی این فیلم بر عهده محمد احمدی است و نخستین حضور این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود، با توجه به حذف بخش نگاه نو از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باید منتظر بود تا دید که چه سر نوشتی در انتظار فیلم اولی ها خواهد بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





