تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24570

بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۱۰)بزرگداشت استاد کیارستمی در کرمان برگزار شد.


به گزارش سینماسینما، این برنامه از یکشنبه گذشته با افتتاح نمایشگاهی از عکس های عباس کیارستمی با عنوان ” نرسیده به درخت ” آغاز به کار کرد ، روز دوم چند تن از عکاسان کرمان گرد هم آمده و به بررسی آثار عکاسی ایشان پرداختند. روز سوم با حضور محمودرضا بهمن پور مدیر نشر نظر و سهراب مهدوی مترجم کتاب ” سر کلاس با کیارستمی ” از این کتاب رونمایی شد ، روز چهارم  علاقه مندان اشعار استاد کیارستمی گرد هم آمدند و اشعار وی را خواندند.

در شب پایانی ” یاد دوست ” با حضور عده ای از هنرمندان و هنردوستان کرمان مراسم بزرگداشت استاد کیارستمی برگزار شد. مهمانان ویژه ی این مراسم همایون ارشادی بازیگر طعم گیلاس و امیر پوریا منتقد سینما بودند که به بیان خاطرات و بررسی سینمای کیارستمی پرداختند.
پایان بخش این برنامه امضای پوستر مراسم بزرگداشت توسط مهمانان مراسم بود و عکسی که توسط آبان ملک محمدی از آقای کیارستمی گرفته بودند ، به حاضرین در برنامه اهدا شد.
این برنامه ی چند روزه به همت موسسه ی هنری و  ادبی شاخه ی وسپار به مدیریت آبان ملک محمدی برگزار شد.

 

بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۱) بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۲) بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۳) بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۵) بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۶) بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۷) بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۸) بزرگداشت عباس کیارستمی در کرمان (۹)

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها