تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 137987

بازیگر فیلم بچه های آسمان مهمان برنامه مکث شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی برنامه، دوست‌داران فیلم  “بچه‌های آسمان” حتماً بازیگر نقش پسر بچه مهربان قصه را که بزرگ‌ترین آرزویش تهیه کفش برای خواهرش بود و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرد را به یاد دارند. پسرکی لاغراندام با صورتی معصوم مهربان، کودکی که به یکباره مشهور شد و حتی در صورتی که بخت یارش می‌شد می‌توانست به یک بازیگر حرفه‌ای در سینمای ایران تبدیل شود. اما درست در همان روزهایی که عکس میرفرخ هاشمیان روی سردر سینماها بود پدرش با ورشکستگی مالی مواجه شد و ورق زندگی این کودک هم برگشت.

در دهمین قسمت از فصل دوم برنامه “مکث” که جمعه شب ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، سعید شیخ زاده میزبان هاشمیان است و با او درباره ورود به دنیای سینما در کودکی، شهرت زودهنگام، دوری از سینما، اعتیاد و نجات از آن و… گپ‌وگفتی صمیمانه خواهند داشت.
سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، احترام برومند، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها