تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80692
پیوستن حمید فرخ‌نژاد به فیلم بالیوودی، هادی حجازی‌فر در یک فیلم کمدی و فیلمبرداری «لازانیا» در نیمه‌ی کار از جمله خبرهای تولید سینماست.

به گزارش سینماسینما، حمید فرخ نژاد با امضا قرارداد به فیلم سینمایی «دختر شیطان» به کارگردانی و تهیه کنندگی قربان محمدپور پیوست.

قرار است حمید فرخ نژاد در این فیلم با بزرگان سینمای بالیوود همبازی شود و پیش از این جکی شروف ستاره بزرگ سینمای هند به فیلم «دختر شیطان» پیوسته بود.

گروه اول عوامل دختر شیطان در چند روز گذشته وارد بالیوود شده‌اند و طبق برنامه ریزی قرار است دختر شیطان دهم اسفند در بمبئی کلید بخورد.

فیلمبرداری کمدی «لازانیا» به نیمه رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لازانیا» به تهیه کنندگی احمداحمدی و کارگردانی حسین قناعت به نیمه رسید.

«لازانیا» یک کمدی پربازیگر است و جواد رضویان، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، یوسف تیموری، ارژنگ امیرفضلی، نفیسه روشن و …از جمله بازیگران آن هستند و این فیلم اثری متفاوت در کارنامه حسین قناعت است و برای اکران سال ۹۷ سینماها آماده می شود.

بازیگران فیلم سینمایی «لازانیا» عبارتند از: جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده،ساعدهدایتی، رضا رویگری ، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی ،رضا ریاحی ،اردشیر کاظمی ، مهدی حدادی و یوسف تیموری و بازیگران کودک: پارسیا شکوری ، امیر علی صالح ، امیر علی محمودی ، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی و پارسا نژاد آذر.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها