تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 107613

خاویر باردم اعلام کرده است او و همسرش پنه لوپه کروز مجسمه‌های اسکارشان را به آباژور تبدیل کرده‌اند و آن‌ها را کنار تخت‌خوابشان برای مطالعه شبانه گذاشته‌اند!

به گزارش سینماسینما، دو بازیگر سرشناس سینمای اسپانیا می‌گویند هر بار با زدن یک کلید، اسکارشان روشن می‌شود و می‌توانند با نور آن کتاب بخوانند. باردم به تازگی آشکار کرده است که به همراه همسرش پنه لوپه کروز در قالب یک کار خلاقانه مجسمه‌های اسکارشان را به آباژور تبدیل کرده‌اند.

باردم جایزه اسکار را برای ایفای نقش مکمل در فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» ساخته برادران کوئن در سال ۲۰۰۷ کسب کرد و کروز نیز این جایزه را سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» ساخته وودی آلن به خانه برد.

باردم با شرکت در یک شوی تلویزیونی گفت آن‌ها جوایزشان را به آباژور بدل کرده‌اند که روی میزهای کوچک دو طرف تخت‌خوابشان جای گرفته و شب‌ها نور خوبی ایجاد می‌کند!

او افزود: ما وقتی آن‌ها را روشن می‌کنیم با آنها کتاب می‌خوانیم و خیلی هم کتاب خوانده‌ایم و این اسکارهای همیشه روشن بهترین راه برای ماست که به یادمان بیاورد چقدر خوبیم. برای همین همیشه با هم کتاب می‌خوانیم.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها