به گزارش سینماسینما، برنامه «خندوانه» شامگاه یکشنبه یکم اسفند میزبان غلامرضا عنایتی بازیکن فوتبال بود.
در ابتدای برنامه عنایتی درباره اوضاع و احوال خود گفت: «در حال حاضر در خدمت تیم صبای قم هستم، متاسفانه در جدول شرایط خوبی نداریم. البته دو هفته است که نتایج خوبی میگیریم. من امیدوارم لیگ امسال برای ما به خوبی تمام شود تا من هم به خوشی از فوتبال خداحافظی کنم. این طور مردم هم راحت میشوند، چرا که آنها خیلی شاکی هستند.»
او ادامه داد: «این روزها کلاسهای مربیگری میروم. به هر حال در فوتبال حرفهای نمیتوانیم از مجموعه جدا شویم.»
عنایتی در پاسخ به جوان که پرسید علاقه دارد مربی کدام تیم شود، گفت: «اگر به انتخاب خودم باشد بارسلونا، به هر حال من تلاش خودم را میکنم تا تجربیات این سالها را در اختیار جوانان بگذارم. امیدوارم در این زمینه موفق باشم.»
بازیکن سابق تیم استقلال تهران، در خصوص طرفداری تیم مورد علاقهاش و عکسالعمل تیم صبای قم اظهار داشت: «بحث علاقه با کار متفاوت است، در تیم صبا با تمام توان بازی میکنم اما قلباً استقلالی هستم.»
او در خصوص تعداد گل زده خود در لیگ برتر اظهار داشت: «۱۴۶ گل زدم، البته من چهار سال ایران نبودم. تمرین و تمرکز در گل زدن تاثیر دارد و من با تلاش و جدیت کار میکنم.»
سپس جوان خاطرهای از بازی خود در تیم هنرمندان تعریف کرد: «من فوتبال بازی نمیکنم. حتی فوتبال هم نمیبینم. آدم بیاستعدادی در این زمینه هستم. یک بار به اصرار دوستان در تیم هنرمندان با تیم ارومیه بازی کردم، بیست دقیقه پایانی به عنوان فوروارد وارد زمین شدم. اول اینکه توپ اصلا به پایم نخورد و از دیدن زمین فوتبال تعجب کردم. فقط یکبار طول زمین را دویدم؛ دیگر برنگشتم و همان جا ماندم و با دروازهبان صحبت کردم. مربی فریاد میزد بیا این طرف. به نظرم فوتبال چیز عجیبی است و شما نابغه هستید.»
عنایتی ادامه داد: «در فوتبال و همه کارها باید تمرکز کنیم. البته باید بگویم من در بازی به همه چیز بد بین هستم؛ چون یک مهاجم در درجه اول باید از اشتباه حریف خود استفاده کند و یا در نقطههای کور که دفاع دقت ندارد، در این مناطق قرار بگیرم.»
این بازیکن در پاسخ به جوان در خصوص دربی ۸۴ بیان کرد: «کنار دوستان استقلالی و پرسپولیسی در یک جو وحشتناک بازی را دیدیم. گل اول را که خوردیم، خیلی کری خواندند اما بعد اینکه دو گل زدیم، من تا گل سوم سر به سر آنها گذاشتم.»
عنایتی اضافه کرد: «اوایل فصل به دلیل تغییرات استقلال نتایج خوبی را کسب نکرد. البته در تیم استقلال و پرسپولیس بازیکن نمیتواند آزمون و خطا کند. تماشاگران و مطبوعات فرصت نمیدهند؛ چرا که باید بازیکن همیشه شرایط خوبی داشته باشد. امیدوارم همین روند استقلال ادامه پیدا کند».
در ادامه برنامه عنایتی آماده پرتاب دارت شد و جوان طی تماس تلفنی با مهرداد میناوند در برنامه صحبت کرد. با این تماس تلفنی کریخوانی بین این دو بازیکن به اوج خود رسید.
عنایتی در پایان درخصوص صفاتی که از پدر یاد گرفته، گفت: «پدرم خیلی جدی بود و این جدیت را از پدرم یاد گرفتم. به نظرم در همه کارها باید با جدیت کار کنیم.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اعتراض عضو کمیته علمی کرونا و پاسخ «خندوانه»؛ با مجوز کدام نهاد ماسکها را برداشتید؟/ مجوز شورای سلامت صداوسیما را داشتیم
- زمان پخش خندوانه مشخص شد/ دورهمی برنامه سال تحویل ۱۴۰۰
- گلایه بازیگر پیشکسوت از پخش برنامههای «دورهمی» و «خندوانه» در تلویزیون
- افزایش ۴۰ درصدی فروش فیلم «ژن خوک» با یک اشاره کوچک در «خندوانه»
- «خندوانه» پربینندهترین برنامه زمستانی تلویزیون شد
- روایت سینا مهراد از مشکلاتی که با نام پدرش داشت
- مروری بر برنامههای شاخص نوروز ۹۸ تلویزیون/ مدیری با «دورهمی» بازگشت، «خندوانه» در پایان راه
- مخالفت مدیران صدا و سیما با حضور ظریف در خندوانه!
- مهمانان آخر هفته «خندوانه» چه کسانی هستند؟
- جزئیات تازه از حضور مهران غفوریان در برنامه «خندوانه»
- واکنش اینستاگرامی ارژنگ امیرفضلی به شایعه تمسخر اعتراض دانشجویان در «خندوانه»
- اسمی که مادر نگار جواهریان روی رامبد جوان گذاشته است
- سوال عجیبی که جنابخان از محمدرضا شریفینیا پرسید
- جزئیاتی تازه از فصل جدید «خندوانه» و «قاچ»
- جزییاتی تازه از تغییرات فصل جدید «خندوانه»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





