با اعلام نخستین آمار از آرای مردمی، فیلم «ابلق» ساخته نرگس آبیار تا اینجا عنوان محبوبترین فیلم جشنواره سیونهم ملی فیلم فجر را به دست آورده است.
به گزارش سینماسینما، سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) در نیمه روز چهارم سیونهمین جشنواره ملی فیلم فجر، نخستین آمار را از آرای مردمی فیلمهای این دوره اعلام کرد.
بر اساس آمار لحظهای سمفا، تا ساعت ۱۸ امروز ۱۵ بهمن، فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار با ۱۷۵ رای صدرنشین فیلمهای سیونهمین جشنواره فیلم فجر است، فیلم «بیهمهچیز» به کارگردانی محسن قرایی با ۱۶۴ رای در رتبه دوم و فیلم «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با ۱۴۳ رای در رتبه سوم قرار دارد.
آمار دیگر فیلمها به این شرح است:
۱. «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار/ ۱۷۵ رای
۲. «بیهمهچیز» به کارگردانی محسن قرایی/ ۱۶۴ رای
۳. «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان/ ۱۴۳ رای
۴. «تیتی» به کارگردانی آیدا پناهنده/ ۱۱۰ رای
۵. «روشن» به کارگردانی روحالله حجازی/ ۹۰ رای
۶. «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی/ ۸۷ رای
۷. «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی/ ۷۸ رای
۸. «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی/ ۷۲ رای
۹. «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ/ ۶۴ رای
۱۰. «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری/ ۵۷ رای
۱۰. «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی/ ۵۷ رای
۱۲. «تکتیرانداز» به کارگردانی علی غفاری/ ۴۲ رای
۱۲. «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی/ ۴۲ رای
۱۴. «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغزاده/ ۳۱ رای
۱۵. «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری/ ۲۲ رای
۱۶. «مامان» به کارگردانی آرش انیسی/ ۹ رای
سمفا در سیونهمین جشنواره ملی فیلم فجر جای خانه سینما را در فرایند جمعآوری و شمارش آرای جشنواره گرفته است.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کاهش ۴ میلیونی مخاطبان سینما در ۸ ماه/ «پیرپسر» پرفروشترین فیلم سال تا نیمه آبان
- رقابت کمدیها با یک انیمیشن در سینماها/ هزار و ۱۹۲ میلیارد سهم گیشه فروش فیلم از ابتدای سال ۱۴۰۴
- فروش گیشه سینماها در مرداد ماه به ۹۳۰ میلیارد رسید
- سه فیلم جدید در گیشه/ فروش ۲۵ میلیاردی سینماها در هفته گذشته
- گزارش گیشه سینماها؛ «پیرپسر» صدر جدول فروش هفتگی/ فیلمهای خارجی دوباره اکران میشوند؟
- جدیدترین آمار فروش فیلمها؛ ۶.۸ میلیارد، سهم گیشه در سه روز گذشته
- تازهترین آمار فروش فیلمهای روی پرده؛ ۴۰۹ میلیارد، سهم گیشه سینماها از ابتدای ۱۴۰۴
- گزارشی از گیشه سینماها؛ فیلمهای جدید ۱۹ میلیارد در ۳ روز فروختند
- نزدیک به ۷۲ میلیارد تومان فروش آنلاین سینمای ایران در نوروز ۱۴۰۴
- پرفروشهای سینما در هفته اول نوروز/ هیچ کدام از فیلمهای نوروزی، یک میلیون تماشاگر نداشتند
- گزارشی از فروش فیلمهای روی پرده؛ یک فیلم کمدی پیشتاز گیشه سینماها/ برنده سیمرغ مردمی ۱۴۰۳ در رده هفتم
- جدول فروش سینمای ایران در آخرین روز پاییز/ پنج فیلمی که از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد فروختند
- گزارشی از فروش سینماها؛ بیش از ۶۶ میلیارد تومان سهم گیشه سینما در هفته گذشته
- تازهترین آمار از فروش فیلمهای روی پرده/ فیلم بهرام افشاری؛ پیشتاز گیشه سینما در تعطیلی آخر هفته
- گزارشی از گیشه سینماها؛ «زودپز» صدرنشین فروش فیلمهای هفته گذشته
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





