به گفته محمد ولی زاده، پیکر همایون شهنواز روز شنبه از مقابل درب ساختمان شماره ۲ خانه سینما تشییع می شود.به گزارش سینماسینما، محمد ولی زاده روزنامه نگار و از دوستان همایون شهنواز کارگردان «دلیران تنگستان» که صبح امروز ۱۶ اسفندماه بر اثر سوختگی ۸۰ درصدی در بیمارستان درگذشت درباره زمان تشییع این هنرمند گفت: پیکر همایون شهنواز روز شنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۹ صبح از مقابل درب ساختمان شماره ۲ خانه سینما تشییع می شود دلیل تاخیر در این امر هم این است که بستگان او در آمریکا، اروپا و کانادا اقامت دارند و باید به این مراسم برسند.
وی افزود: احتمال اینکه روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه پیکر او در شهر بوشهر و در منزل رییسعلی دلواری به خاک سپرده شود زیاد است زیرا ما این پیشنهاد را به سازمان میراث فرهنگی و مسئولان استان بوشهر داده ایم و منتظر تصمیمات آنها هستیم.
ولی زاده در پایان گفت: خانواده شهنواز در صورتی که پیکر او در خانه رییسعلی دلواری به خاک سپرده شود و شرایطی متناسب با شان هنری این هنرمند در این منزل پیش بیاید با این تصمیم موافقت کرده اند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پوران درخشنده داور بخش رقابتی اصلی چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم سلیمانیه شد
- مسعود جعفریجوزانی تصادف کرد
- فیلم/ آواز خواندن دختر ضیاالدین دری در مراسم تشییع پدرش
- از انتقادات تند کیانیان تا نغمههای دختر ضیاالدین دری/ پیکر خالق «کیف انگلیسی» تشییع شد
- یدالله صمدی زیر تیغ جراحی رفت
- ماجرای ساخت «هزارپا» از زبان ابوالحسن داوودی/ میخواستم مردم دو ساعت بحرانها را فراموش کنند
- دیدار اصغر فرهادی و امیر نادری در حاشیه جشنواره کن + عکس
- کارگردان «هوش سیاه» بازیگر شد/ توضیح آبپرور درباره نقشآفرینی در «ایراندخت»
- «برسد به دست آقای بنان» در هنروتجربه اکران میشود
- حمید نعمتالله «تابوت عهد» را افتتاح میکند
- اعتراض تند مهران احمدی به نحوه تبلیغات «مصادره»: من دشمن نیستم و خدا دارم
- فیلم/ آرزوی کیانوش عیاری برای رفع توقیف فیلمها در سال ۹۷
- تنها برخی از فیلمها امکانات ویژه دارند/ یادداشت فرشته طائرپور درباره اکران نوروز
- خاطره رضا درمیشیان از آخرین روزهای زندگی کارگردان «دلیران تنگستان»
- وقتی محسن مخملباف خواستار حذف کامل زنان از سینما بود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





