زمان و مکان برگزاری هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران که به همت انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمای ایران برگزار میشود، مشخص شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی انجمن، هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران به دبیری محمدرضا لطفی سهشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در ساختمان شماره یک خانه سینما برگزار میشود.
در این مراسم برندگان بخشهای چهارگانه شامل بهترین نقد سینمایی، بهترین یادداشت سینمایی، بهترین گفتگوی سینمایی، بهترین ترجمه سینمایی معرفی میشوند و تندیس و جوایز خود را دریافت میکنند.
رامتین شهبازی، مازیار فکری ارشاد، رضا صائمی، امیررضا نوری پرتو و محمد هاشمی داوری آثار هفتمین آیین نوشتار سینمای ایران را برعهده داشتند.
همچنین در آستانه برگزاری مراسم معرفی برندگان، پوستر با طراحی فاطمه رسولزاده رونمایی شد.
فاطمه رسول زاده طراح گرافیک هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران درباره طراحی پوستر این دوره بیان کرد: در طراحی پوستر سعی شده به نحوی ارتباط میان نوشتار (قلم) و سینما (نگاتیو فیلم) به تصویر درآید و نمایانگر این نکته باشد که نوشتار ریشه در جان و تن سینما دارد. همچنین با انتخاب پسزمینهای از جنس کاغذ قدیمی همراه با افکت خطها روی نگاتیو، احساس اصالت در نوشتن و سینما را به مخاطب منتقل کند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هیات مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران معرفی شد
- لیست نامزدهای پانزدهمین جشن بزرگ منتقدان سینما
- انجمن منتقدان آثار چهل و سومین جشنواره فیلم فجر را داوری میکند
- معرفی نامزدهای هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران
- معرفی اعضای جدید هیات مدیره و بازرس انجمن منتقدان سینما
- محمدرضا لطفی دبیر هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران شد
- ششمین جشن نوشتار سینمای ایران برگزار شد/ معرفی برگزیدگان
- ششمین جشن نوشتار سینمای ایران / گزارش تصویری
- پایان پنجمین جشن نوشتار سینما با یادی از پرونده پزشکی کیارستمی
- معرفی داوران جشن نوشتار سینمای ایران
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





