«درد و شکوه» و «پارازیت» به عنوان فیلمهای افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم میامی انتخاب شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم میامی فیلم «درد و شکوه» پدرو آلمادوار را که یک فیلم زندگینامهای از زندگی خود کارگردان است برای افتتاحیه این دوره خود انتخاب کرد. این فیلم با بازی آنتونیو باندراس در نقش آلمادوار و پنهلوپه کروز در نقش مادرش ساخته شده است. این فیلم ۱۰ اکتبر در شب افتتاحیه جشنواره به نمایش درمیآید.
این جشنواره سالانه کارش را با نمایش فیلم «پارازیت» یا «انگل» ساخته بونگ جون-هو که موفق به کسب نخل طلای کن امسال شد، به پایان میبرد.
فیلم مرکزی این جشنواره هم فیلم «دو پاپ» ساخته فرناندو میرلِس فیلمساز برزیلی است که با بازی آنتونی هاپکینز و جاناتان پرایس ساخته شده است.
«حقیقت» فیلم فرانسوی زبان ساخته کورئیدا هیروکازو برای تجلیل از کاترین دونو بازیگر فیلم، «پسر محبوب» ساخته آلما هارل با بازی شیا لابوف بر مبنای تجربیات کودکی خود بازیگر و نیز فیلم اقتباسی از کتاب «بروکلین بیمادر» بر مبنای فیلمنامه و نیز کارگردانی ادوارد نورتون دیگر فیلمهای اصلی این جشنواره هستند.
این جشنواره امسال از جولی کی.براون گزارشگر تحقیقی روزنامه میامی هرالد تجلیل میکند که به تازگی جایزه جورج پولک را برای مجموعه مقالههایش در سال ۲۰۱۸ درباره عدالت در پرونده جفری اپستین منتشر کرد.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جنگلی پنهان در پس لایه نازک تمدن/ نگاهی به فیلم «انگل»
- شباهتهای گریزناپذیر/ بررسی محتوایی پلتفرم و انگل
- جنگ شیر طلا و نخل طلا بر پرده سینماهای جهان
- اختصاصی سینماسینما/ فیلمهای صاحب نخل طلای جشنواره کن در فرانسه چقدر تماشاگر داشتهاند؟/ ادامه موفقیتهای «پارازیت»
- تبریک رئیس جمهور کره جنوبی به کارگردان برنده نخل طلای جشنواره کن
- اختصاصی سینماسینما/ چند ساعت مانده به نخل طلا!؛ معرفی برگزیدگان فدراسیون سینماهای هنروتجربه
- «آلفابت» به مکزیک و آمریکا سفر می کند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





