تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 12591

آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «دو»به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی شب گذشته ۸ اسفند ماه در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سینماسینما پیش از دعوت از عوامل فیلم «دو» و قدردانی از آنها متنی از پرویز پرستویی که به دلیل مشغله کاری نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند خوانده شد. در متن این پیام آمده است:

«با سلام و عرض ادب

امشب در آیین افتتاحیه فیلم «دو» در کنار شما بزرگواران نیستم و تنها به دلیل مشغله کاری ناچار به نگارش یادداشتی شدم تا از این طریق خوشحالی خودم را بابت آغاز اکران این فیلم ابراز کنم و حضور شما که دعوت عوامل را پاسخ گفتید را قدر بدانم. فیلم سینمایی «دو» تجربه لذت‌بخشی برایم بود فیلمی شریف و قابل اعتنا که امیدوارم شما نیز مانند من از تماشای آن لذت ببرید. حقیقتا لازم بود تا در این شب باشکوه در کنار مهمانان عزیز و عوامل خوب این فیلم بودم و از زحماتشان قدردانی می کردم اما از این طریق برای چندمین بار از زحمات سرکار خانم گلستانی به دلیل کارگردانی درخشان و تلاش‌هایی که برای این فیلم کشیدند و عزیزانی که برای به ثمر رسیدن این فیلم تلاش کردند، سپاسگزارم.

تشکر ویژه من از سرکار خانم ژاله علو گرامی است که لطفشان شامل حال بنده و گروه فیلمسازی «دو» شد و صدای دلنشین ایشان خاطره‌ای ماندگار از این فیلم به یادگار گذاشت.»

در ادامه این مراسم تصاویری از پشت صحنه ضبط صدای ژاله علو برای آنونس فیلم به نمایش گذاشته شد. سپس محمد رضا مقدسیان مجری برنامه یادآور شد که قرار بود در این آیین آغاز برای ژاله علوبزرگداشتی برگزار شود اما این
بازیگر و دوبلور سینمای ایران به دلیل بیماری نتوانسته در مراسم حضور پیدا کند. او سپس از سهیلا گلستانی کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم سینمایی و عوامل فیلم دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شوند.

سهیلا گلستانی با تشکر از حاضرانی که دعوت عوامل فیلم را پاسخ گفتند، گفت: احساس بسیار خوبی دارم که برای دیدن فیلم تشریف آوردید. صرف نظر از همه کاستی های فیلم، امیدوارم لذت هنرنمایی آدم‌های حرفه‌ای این فیلم را از
دست ندهید.

مهتاب نصیر پوراز بازیگران اصلی این فیلم چنده دقیقه ای را درباره فیلم سینمایی «دو» صحبت کرد و گفت: امیدوارم زحمات گروه سازنده این فیلم که «دو» ماه برای ساخته شدن آن تلاش کردند، به بار بنشیند و مدت زمانی که فیلم را
می‌بینیم با آرامش و حال خوب سپری شود.

هایده صفی‌یاری نیز تاکید کرد که کار با گروه فیلم سینمایی «دو» تجربه بسیار خوبی برایش بوده است.

در ادامه عوامل فیلم از اکران فیلم سینمایی «دو» ابراز خوشحالی کردند و از زحمات پرویز پرستویی تهیه کننده و بازیگر فیلم قدردانی کردند. در پایان سهیلا گلستانی با اهدای گل از تلاش عوامل فیلم قدردانی کرد.

محمد رحمانیان، کوروش سلیمانی، مهتاب نصیرپور، دانش اقباشاوی، حسن آقاکریمی، سجاد افشاریان، سوگل خلیق، پیمان شادمانفر، عباس غزالی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، مجید توکلی، روح‌الله برادری، هایده صفی‌یاری، محمد حاتمی، کیوان مقدم، نوید سجادی حسینی، محمدرضا منصوری، احمد ساعتچیان، علی باقری، کیوان مقدم از جمله مهمانان مراسم آیین دیدار فیلم سینمایی «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی بودند.

فیلم سینمایی «دو» از جمعه ۷ اسفندماه اکران‌اش را در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز کرد. پرویز پرستویی، مهتاب نصیر پور، سوگل خلیق، مهرانه مهین ترابی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها