آیین افتتاحیه نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی ناشنوایان با عنوان “اشاره” در تلویزیون اینترنتی” آیو”عصر شنبه بیست و نهم تیرماه برپا می شود.به گزارش سینماسینما، دکتر محمد حسن حافظی پور، مدیرعامل باران تلکام( تلویزیون اینترنتی آیو) اعلام کرد:” پس از گذراندن پخش آزمایشی، نخستین شبکه تلویزیونی تخصصی ناشنوایان، اشاره، آماده افتتاح شده است.”
حافظی پور پاسخگویی شایسته به نیاز فرهنگی ناشنوایان و کم شنوایان را دلیل اصلی تاسیس شبکه “اشاره” خواند و گفت:” مجموعه آیو تلاش دارد زمینه ارتباط هر چه بیشتر این عزیزان را فراهم آورد و از همه هنرمندان، خیرین و متخصصانی که ما را در این راه خطیر یاری کردند سپاسگزارم.”
او گفت:” تمامی برنامه های” اشاره” که پنجمین شبکه اختصاصی تلویزیون اینترنتی آیو محسوب می شود ، جهت استفاده ناشنوایان و کم شنوایان متناسب سازی شده و علاقمندان می توانند از برنامه های جذاب این شبکه شامل فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی،ورزش، کودک و نوجوان، مستند و دیگر حوزه های محتوایی بهره ببرند. ”
او افزود:” دسترسی به این شبکه از طریق سامانه www.aionet.ir یا نرم افزارهای تلفن همراه آیو در بخش شبکه های اختصاصی جهت استفاده علاقه مندان امکان پذیر است. ”
گفتنی ست آیو، نخستین تلویزیون اینترنتی ایران در بخش خصوصی محصول یک شرکت دانش بنیان است که در سال ۱۳۹۴ با مجوز رسمی آغاز به کار کرده است.
لینک کوتاه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





