مازیار ناظمی در صفحه رسمی اش توضیحاتی را درباره اینکه چطور پیامک ها به برنامه نود نمی رسد داده است.به گزارش سینما سینما ؛مازیار ناظمی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام یک افشاگری کرده است.افشاگری درباره پیامک هایی که به برنامه نود نمی رسد.
ناظمی که خودش زمانی مجری برنامه های تلویزیونی بود با انتشار این پیام به نوعی بیان کرده که چطور می شود با سرشماره هایی شبیه به سرشماره برنامه نود،بدون اینکه مشکلی از طرف مخابرات باشد در ارسال پیامک ها اختلال ایجاد کرد.
او در صفحه اش نوشته است:« “از تک تک پیام های شما مراقبت می کنم”این جمله تاریخی عادل فردوسی پور است.این جمله زمینه دارد بیا به شبی برویم که در زمان ریاست سازمان تربیت بدنی به ریاست آقای علی آبادی پیامک های نود بعد چند دقیقه قطع م شود امکان حضور مردم در نظر سنجی بر هم می خورد عادل باز یک جمله تاریخی رو می کند”اگر هفته آینده روی این صندلی بودم و توانستیم از حق و حقیقت دفاع کنیم…
همیشه برای من سوال بود آن شب چه اتفاقی افتاد؟دو راه برای این کار بود.یکی قطع سرشماره و یکی هم ویروسی کردن آن.یعنی به راحتی با اضافه کردن ورودی ۲۰۰۰۹۰ به سرشماره برنامه نود ۴۰۰۹ یا ۳۰۰۰ دیگر سرشماره ها از یک تا پنج مثلا امکان نظرسنجی با اختلال شبکه از بین می رود.راحت تر بگویم یعنی ورودی را بیشتر از یکصدهزار پیامک در دقیقه کنید و از توان شبکه در آن زمان که نسل یک و دو موبایل بود فراتر می شود و در نتیجه اختلال،نظر سنجی برنامه نود برود روی هوا.البته هر دو شکل باید عامدانه می بود و در سطح بالا دستور لازم داشت.»
منبع :خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





