
علی دایی که مدتی است با دوربینهای تلویزیونی حاضر به انجام مصاحبه نمیشود در نشست خبری بعد از بازی تیمهای سیاهجامگان و سایپا دست به اقدام جالب و خاصی زد.
به گزارش سینما سینما ،سرمربی سایپا که در سالن کنفرانس ورزشگاه ثامن الائمه مشهد متوجه حضور دوربینها شد در گوشهای از سالن به طور ایستاده با رسانهها به گفتوگو پرداخت تا پشت میکروفنها و مقابل دوربینها قرار نگیرد.
خبرورزشی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- عشق مراقبتکننده یا کمالگرایی و راحتطلبی؟/ ریشهیابی نخبهکشی
- کنایههای صریح روحانی به مجریان صداوسیما: یک ماسک هم برای شما بگذاریم
- چه کسی کرونا را جدی نمیگیرد؛ صداوسیما یا مردم؟
- حتی تلویزیون هم برای نشاط در جامعه برنامهای ندارد
- چند درصد از مردم اخبار را از تلویزیون پیگیری میکنند؟
- یک مدرس دانشگاه: وقتی خبرنگار صدا و سیما اسلحه به دست گرفت همه چیز را به نفع یک جناح مدیریت کرد
- درد بیدردی صدا وسیما!
- پژمان بازغی: علی دایی سوپراستار است، رضا گلزار نیست
- علی دایی در اعتراض به صدا و سیما،صندلی اش را جابه جا کرد تا پشت میکروفون نباشد /تصویر
- دایی، عصار و حامد همایون بیلیاردباز میشوند
- صدا و سیما یک حکومت ملوکالطوایفی است و هر کسی که قدرتی دارد، گوشهای از آن را تصرف میکند
- فیلم/ پایان ممنوعالتصویری ناصر ملکمطیعی در تلویزیون
- پست اینستاگرامی علی دایی به مناسبت درگذشت ناصر ملک مطیعی
- نقدی بر رویکرد سریالهای ماه رمضانی/ وقتی غم از سر و روی تلویزیون میبارد
- انتقاد علی مطهری از حذف نام شجریان در صداوسیما
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی





