تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 118209

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در برخی فیلم‌های سینمایی شاهد ترویج بی‌بند و باری هستیم و برخی افراد به دنبال سوء استفاده از ابزار هنر برای ضربه زدن به ارزش‌های دینی و اسلامی هستند.

به گزارش سینماسینما ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی  در دیدار با مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز یزد  افزود: هنر بالاترین و بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌هاست که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، متاسفانه گاهی برخی افراد از هنر برداشت اشتباه می‌کنند و یا آن را برای ترویج بی‌بند و باری مورد سوء استفاده قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه برخی افراد با وارد کردن چنین اقداماتی به دنبال ترویج بی‌حجابی در جامعه هستند، گفت: چنین حرکاتی مخالفت به دنبال دارد و باید از این ابزار در ارتباط با صلاح، رشد و هدایت انسان‌ها استفاده کنیم ،نه  تنها برای کشور بلکه برای دنیا و همه مردم برنامه‌هایی در راستای هدایت آنها داشته باشیم.

ناصری یزدی عنوان کرد: ما تاکنون نتوانسته ایم حقیقت انقلاب را به مردم دنیا بفهمانیم و خیلی از نقاط دنیا، هیچ اطلاعی از ماهیت و چیستی انقلاب اسلامی ایران ندارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب تلاش بسیار زیادی برای ایران هراسی در جهان انجام می‌دهند ولی در مقابل ما کار تبلیغاتی مناسبی در جهان برای معرفی واقعیت‌های  انقلاب انجام نمی‌دهیم.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی به جامعه گفت: صدا و سیما در کنار بیان ضعف‌ها، زحمات و تلاش‌های مسئولان را منعکس می‌کند.

احمد پهلوانیان افزود: در مسیر کار، تلاش ما این است که فرمایشات علما و بزرگان استان را مد نظر داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سایر عرصه‌ها، انجام وظیفه کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی موقعیتی است که در اختیار همه قرار دارد و باید از آن برای انتقال پیام انقلاب و اسلام استفاده کنند، عنوان کرد: ضرورت دارد که دوره های سواد رسانه ای برای جوانان و طلاب برگزار شود و از این فضا استفاده بهتری صورت گیرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها