تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93010

«رقص روى شیشه» یکى از پرستاره‌ترین مجموعه‌هاى شبکه نمایش خانگى در حال حاضر در پیش تولید است.

به گزارش سینماسینما، امیر آقایى با نقشى متفاوت به مجموعه «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى پیوست تا سومین حضور خود را در شبکه نمایش خانگى تجربه کند.

«رقص روى شیشه» یکى از پرستاره‌ترین مجموعه‌هاى شبکه نمایش خانگى خواهد بود که در حال حاضر در پیش تولید است و گروه در مشغول تکمیل فهرست بازیگران هستند و از طرفى حضور چشمگیر ستاره‌هاى موسیقى در تیتراژ این مجموعه یکى از اتفاق‌هاى جذاب و منحصر به فرد آن است.

پیش بینى مى‌شود این مجموعه ٢۶ قسمتى که فیلمنامه آن براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى به قلم طلا معتضدى به نگارش درآمده، با بهره گیرى از بازیگران مطرح سینماى ایران و همچنین بازیگران بین المللى با استقبال خوبى مواجه شود.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفرى، کارگردان: مهدى گلستانه، مجرى طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گزاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، مدیر صدابردارى: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانى، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزى  و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها