فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران سیوهفتمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.
به گزارش سینماسینما، شورای برگزاری جشنواره در جهت اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاعرسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، اقدام به برگزاری مسابقه در بخشهای عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی میکند.
علاقمندان میتوانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات تا ۳۰ آذرماه از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره، فرم ثبتنام را تکمیل کنند.
فراخوان مسابقه تبلیغات سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به این شرح است:
شرایط عمومی
۱- متقاضیان میتوانند با مراجعه به درگاه اینترنتی جشنواره، پس از عضویت فرم شرکت در مسابقه را تکمیل نمایند.
۲- تمام فیلمهای بلند سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که بعد از جشنواره ۳۶ فیلم فجر در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، میتوانند در مسابقه شرکت کنند.
۳- محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد.
۴- آثار ارزیابی شده در دوره گذشته، در این دوره پذیرفته نمی شوند.
۵- تفسیر مقررات، رفع ابهامات و اخذ تصمیم نهایی در خصوص موضوعات پیشبینی نشده به عهده دبیر جشنواره است.
۶- پس از تحویل تقاضانامه و آثار به دبیرخانه، امکان خارج کردن آنها از جشنواره وجود ندارد.
۷- دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش های مختلف جشنواره (کتاب، کاتالوگ، تیزر، فضای مجازی و…) است.
شرایط اختصاصی
بخش عکس:
۱- آثار آنالوگ ملزم به اسکن تصاویر و ارائه بر روی لوح فشرده در فرمت TIF یا JPG، با حداقل کیفیت DPI۳۰۰ و در اندازه حداقل ۵۰ *۷۰ سانتیمتر است.
۲- آثار دیجیتال ملزم به ارائه فایل تصاویر بر روی لوح فشرده در فرمت TIF یا JPG، با حداقل کیفیت ۶ مگاپیکسل است.
۳- در صورت تعدد آثار، عکسهای هر فیلم میبایست به صورت جداگانه در لوح فشرده ذخیره و ارائه گردد.
۴- تعداد آثار ارسالی از هر عنوان، ۵ عکس صحنه و ۳ عکس پشت صحنه است.
۵- هرگونه دخل و تصرف در عکسها به شکلی که اصالت عکس را مخدوش کند، مجاز نیست.
بخش پوستر:
۱- ارائه پوستر بر روی CD یا DVD با فرمت TIF یا JPG، با کیفیت DPI۳۰۰ و در قطع ۷۰*۱۰۰ ضروری است.
۲- پوسترهای ارائه شده باید از میان آثار رسمی و استفاده شده در تبلیغات فیلم دارای مجوز سازمان سینمایی باشد.
۳- در این بخش تنها پوستر فارسی فیلم ها مورد ارزیابی قرار می گیرند.
بخش آنونس و تیزر:
۱- هریک از نسخههای موردنظر میبایست بهصورت مجزا، روی یک لوح فشرده و با فرمت ۴MPبه دبیرخانه ارسال شود.
۲- ارائه نامه رسمی تهیه کننده و یا موسسه پخش مبنی بر تایید استفاده از نسخه ارائه شده در تبلیغات برای هر عنوان الزامی است.
جوایز:
سیمرغ بلورین به بهترین عکس
سیمرغ بلورین به بهترین پوستر
سیمرغ بلورین به بهترین آنونس و تیزر
شروع ثبتنام و ارسال آثار از تاریخ ۲۰ آذر و آخرین مهلت ارائه آثار ۳۰ آذرماه است. علاقهمندان برای مراجعه حضوری و تحویل آثار، میتوانند به آدرس: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک ساعی، پلاک ۲۴۵۴، ساختمان موسسه رسانههای تصویری، طبقه پنجم مراجعه کنند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن تماس ۸۸۸۸۰۳۲۵ امکانپذیر است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان جشنواره فیلم فجر ۴۴ منتشر شد
- با صدور احکامی از سوی رائد فریدزاده؛ دبیران جشنوارههای ملی و جهانی فیلم فجر معرفی شدند
- مهدی مسعودشاهی درگذشت
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- جشنواره علیه جشنواره
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی جنوب کشور؛ اختتامیه تجلی اراده ملی فیلم فجر ۴۳ در پردیس ملت برگزار میشود
- پاسخهای آشتیانیپور به شبهات رأیگیری مردمی جشنواره فیلم فجر
- درباره متن و حاشیه داوری جشنواره فیلم فجر؛ کمال تبریزی: حس کردم جلسات داوری شنود میشود/ فشار از بیرون مانع پخش «قاتل و وحشی»
- یک یادداشت در هفت پرده
- فرهیختگان ادعا کرد: شعبدهبازی در آرای مردمی؟/ ابهام در انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





