تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153227

محمدمهدی عسگرپور در حکمی سمیه علیپور را به سمت مدیریت روابط عمومی سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منصوب کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، متن حکم دبیر جشنواره خطاب به مدیر روابط عمومی این رویداد سینمایی، به این شرح است:

«به نام خدا

سرکارخانم سمیه علیپور

باسلام و احترام

با توجه به توانایی‌ها و شایستگی‌هایتان به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منصوب می‌شوید.

جشنواره جهانی فیلم فجر در سال‌های اخیر به عنوان رویدادی مهم در جریان ارتباط با سینمای جهان تلقی می‌شود و با توجه به شرایط فعلی حفظ و توسعه آن کاری پیچیده و لازم است.

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های جناب آقای کیوان کثیریان، امیدوارم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و مرتبط با جشنواره در این مسئولیت موفق باشید.

محمدمهدی عسگرپور/ دبیرجشنواره»

پیش از این کیوان کثیریان، روزنامه‌نگار، منتقد و فعال صنفی باسابقه مسئولیت مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی جشنواره را برعهده داشت.

علیپور از سال ۱۳۸۱ فعالیت در رسانه را آغاز کرده و در ۱۹ سال گذشته علاوه بر حضور مستمر در مطبوعات، سردبیری چهار دوره کتاب جشنواره جهانی فیلم فجر، سردبیری چهار دوره کتاب بازار جشنواره جهانی، سردبیری دو دوره بولتن جشنواره ملی فیلم فجر، دبیری ستاد خبری جشنواره ملی فیلم فجر، دبیری بولتن جشنواره فیلم کودک و نوجوان و … را برعهده داشته است.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۵ تا ۱۲خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها