تهیهکننده «نرگس مست» می گوید برای اعمال برخی تغییرات روی فیلم نیازمند بودجه هستند ولی پولی در اختیار ندارند.
به گزارش سینماسینما، عبدالله اسفندیاری تهیه کننده فیلم «نرگس مست» به کارگردانی جلالالدین دری درباره آخرین وضعیت این اثر سینمایی گفت: فیلم نیازمند مقداری تغییر در تدوین و رنگ است که ما در پی رفع آن هستیم البته این موضوع کمی طول کشیده زیرا ما بی پول و منتظر دریافت مبلغی برای انجام کارهای باقی مانده آن هستیم.
وی افزود: پیش از این بنیاد سینمایی فارابی با ما توافق کرده بود که وام دهد و بخشی از هزینه های «نرگس مست» را تقبل کند، اما بر خلاف آن توافق هنوز به ما پولی داده نشده است. در مراجعه به این بنیاد هم متوجه شدم که گویا پولی ندارند و افراد زیادی مثل ما در صف انتظار برای دریافت وام هستند.
اسفندیاری در پایان عنوان کرد: گویا ما در انتهای صف دریافت این وام هستیم با این وجود امیدوارم این اثر در آذرماه به نمایش عمومی گذاشته شود.
سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل، میترا حجار و … در این اثر به ایفای نقش می پردازند.
«نرگس مست» روایتگر داستان یکی از قدیمی ترین سازندگان تار، سه تار و ابزار آلات موسیقی است که در زندگی امروزیاش برخی از شخصیت های اسطوره ای این عرصه را در ذهن خود مجسم می کند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اول هفتهی پرفروش «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار»/ ساختارشکنی جواب داد
- «نرگس مست» را اکران نمی کنند،می گویندنمی فروشد
- اسفندیاری: شرکت تعداد زیاد فیلم در سودای سیمرغ جشنواره را بیمعنی میکند
- برخی از مخالفان سینمای دهه شصت «آدمفروشی» میکردند/ در جشنواره شعار مرگ بر حاتمی می دادند
- چرا هاشمپور، قادری، راد و تسلیمی در دهه ۶۰ ممنوعالفعالیت شدند؟
- یالثارات فقط از قوهقضاییه عذرخواهی کرد/شکایت سینماگران به قوت خود باقیست
- پاکدل و حجار به «نرگس مست» پیوستند/ فیلمی درباره موسیقی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





