محمود شهریاری مجری پرحاشیه تلویزیون که اعتراضها و انتقادهایش همواره حواشی فراوانی برایش میسازد، روز گذشته با گفتن این جمله که «ناراحتکننده است که صداوسیما با هزاران کارمند از شبکهای که ۲۰ کارمند دارد، کپیبرداری میکند» انتقادات تندی از تلویزیون کرد.
محمود شهریاری گفت: :«من واقعا غصه میخورم، وقتی در برنامه تلویزیون حتی جملاتی را میشنوم که عینا در برنامههای ماهوارهای گفته میشود.»
این مجری محبوب که به دلیل تراشیدن ریشهایش در اعتراض به اختلاس حاشیهساز شده بود، همچنین به انتقاد از بازیگرانی میپردازد که به حیطه اجرا ورود میکنند: «بیشتر بازیگرانی به سمت اجرا میآیند که جذابیتشان را برای کارگردانان از دست دادهاند. باید به این موضوع توجه کرد که چرا هیچ وقت کسانی مثل علی نصیریان، پرویز پرستویی یا رضا کیانیان پیشنهاد اجرا را نمیپذیرند.»
شهریاری رامبد جوان و مهران مدیری را هم بینصیب نمیگذارد و آنها را از نظر مجریگری شکست خورده میداند: «در خندوانه بازیگری بیشتر چیره است تا اجرا. مهران مدیری هم در تمام طول برنامه دارد بازی میکند.»
منبع: روزنامه شهروند
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- باشگاه خبرنگاران جوان: محمود شهریاری بازداشت شد
- به بهانه ویدئوی رقص محمود شهریاری/ قِر به مثابه مقاومت و اعتراض
- واکنش محمود شهریاری به خبر حضور بنیامین در تلویزیون
- گزارش جالبی از همه افراد مشهوری که فیلمهای خصوصی شان لو رفت /از زهرا امیر ابراهیمی تا عبدالرضا هلالی
- اسپانسرها صداوسیما را اجاره کردهاند/حقی که به مرحوم هاشمی داده نشد
- واکنش آزاده نامداری به حرف های محمود شهریاری/خیلی ها که ماه عسل رو اشک دربیار میدونن آرزوی اجراشو دارند!
- توصیه محمود شهریاری به احسان علیخانی
- عکس مجری قدیمی با عابدزاده و دایی
- شهریاری: پورمحمدی هم نمیداند چرا ممنوعالتصویرم/ افراد متشرع فیلم من را دیدند و بعد حلالیت طلبیدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





