محمود شهریاری مجری پرحاشیه تلویزیون که اعتراضها و انتقادهایش همواره حواشی فراوانی برایش میسازد، روز گذشته با گفتن این جمله که «ناراحتکننده است که صداوسیما با هزاران کارمند از شبکهای که ۲۰ کارمند دارد، کپیبرداری میکند» انتقادات تندی از تلویزیون کرد.
محمود شهریاری گفت: :«من واقعا غصه میخورم، وقتی در برنامه تلویزیون حتی جملاتی را میشنوم که عینا در برنامههای ماهوارهای گفته میشود.»
این مجری محبوب که به دلیل تراشیدن ریشهایش در اعتراض به اختلاس حاشیهساز شده بود، همچنین به انتقاد از بازیگرانی میپردازد که به حیطه اجرا ورود میکنند: «بیشتر بازیگرانی به سمت اجرا میآیند که جذابیتشان را برای کارگردانان از دست دادهاند. باید به این موضوع توجه کرد که چرا هیچ وقت کسانی مثل علی نصیریان، پرویز پرستویی یا رضا کیانیان پیشنهاد اجرا را نمیپذیرند.»
شهریاری رامبد جوان و مهران مدیری را هم بینصیب نمیگذارد و آنها را از نظر مجریگری شکست خورده میداند: «در خندوانه بازیگری بیشتر چیره است تا اجرا. مهران مدیری هم در تمام طول برنامه دارد بازی میکند.»
منبع: روزنامه شهروند
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- باشگاه خبرنگاران جوان: محمود شهریاری بازداشت شد
- به بهانه ویدئوی رقص محمود شهریاری/ قِر به مثابه مقاومت و اعتراض
- واکنش محمود شهریاری به خبر حضور بنیامین در تلویزیون
- گزارش جالبی از همه افراد مشهوری که فیلمهای خصوصی شان لو رفت /از زهرا امیر ابراهیمی تا عبدالرضا هلالی
- اسپانسرها صداوسیما را اجاره کردهاند/حقی که به مرحوم هاشمی داده نشد
- واکنش آزاده نامداری به حرف های محمود شهریاری/خیلی ها که ماه عسل رو اشک دربیار میدونن آرزوی اجراشو دارند!
- توصیه محمود شهریاری به احسان علیخانی
- عکس مجری قدیمی با عابدزاده و دایی
- شهریاری: پورمحمدی هم نمیداند چرا ممنوعالتصویرم/ افراد متشرع فیلم من را دیدند و بعد حلالیت طلبیدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





