تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36694
%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%86%d8%a7%da%a9
برنامه سینمایی «هفت» در شرایطی با موضوع سینمایی دولت آغاز شد که پس از دو هفته غیبت منتقد این برنامه، مجدد شاهد حضورش بر روی آنتن زنده تلویزیون بودیم؛ ریسکی که مدیران شبکه سوم سیما انجام داده اند و با توجه به ادبیات هتاکانه فراستی در برخی برنامه ها، احتمال می رود هزینه های سنگین و غیرمنتظره ای برای تلویزیون در پی داشته باشد.

به گزارش سینماسینما، برنامه سینمایی «هفت» در شرایطی ساعت ۲۲:۳۱ امشب جمعه روی آنتن رفت که در ابتدا بهروز افخمی درگذشت جعفر والی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما و تئاتر و نیما طباطبایی، مستندساز کشورمان را تسلیت گفت. بنابر گفته افخمی این برنامه به سینمای دولتی می‌پردازد و نظرسنجی این برنامه نیز بر این مبنا بود.
با وجود آنکه معمولاً بخش نقد در اواخر این برنامه انجام می‌شد، میز نقد فیلم سینمایی «متولد ۶۵» با حضور مجید توکلی، کارگردان فیلم و مسعود فراستی در ابتدای این برنامه برگزار شد. علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسید فراستی به واسطه ادبیات اخیرش در یک ویدیو، از حضور در برنامه های زنده تلویزیونی منع شود و امکان یک اقدام غیرمنتظره را بگیرد تا با بیان یک جمله جنسی تازه، آبروی تلویزیون را به خطر بیندازد، با این حال ظاهراً عقبه فراستی مانع از حذفش شدند و او پس از دو هفته غیبت به تلویزیون بازگشت.
برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها