یوسفعلی میرشکاک در بخش هایی از آخرین مصاحبه خود، حرف های جنجالی زده است.
به گزارش سینماسینما ،میرشکاک گفته است : امیدوارم همانقدر که وضعیت رسانه ها برای من تهوع آور شده است برای بقیه هم تهوع آور شده باشد. من فعلا رسانه های فراگیر دیداری را اهریمنی می بینم تا یزدانی ….. که یزدانی هم نمی شوند . اصلا استعداد یزدانی شدن ندارند.طرف وقتی از سر کار می آید تا نیمه شب می نشیند پای تلویزیون وچه سریالهای لجنی می بیند ، یعنی به جای اینکه قصه گوش کند ،قصه را دیداری می کند ،چرا این اتفاق می افتد ؟چون می دانند که ماهنوز غیرتی داریم و با بستنمان به شبکه های اهریمنی ماهواره و… می توان آن را گرفت .
/میرشکاک : تماشای تلویزیون را برشاگردانم حرام کردم/
اما چند سال قبل نیز میر شکاک انتقادات تندی را مطرح کرده بود. او در سال ۸۹ در مصاحبه ای با شرق در اظهاراتی عنوان کرده بود که تماشای تلویزیون را برای شاگردان خود حرام کرده است .
میر شکاک سپس گفته : همه ما عوام هستیم . اگر نبودیم رغبت مان به رسانه دیداری از کجا سر چشمه گرفته ؟بنده برای شاگردانم تماشای تلویزیون را حرام اعلام کرده ام .گفته ام خواندن روزنامه حرام است .میر شکاک درادامه مصاحبه خود باروزنامه شرق در پاسخ به سوالی که چرا پس الان دارید با یک روز نامه مصاحبه می کنیدگفته بود :دلم نمی آید دوستانم را برنجانم . تو ناگریز از این هستی که هرروز روزنامه ات را دربیاری .
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





