تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۱:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7991

عادل فردوسی پورعادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده ۹۰ برای برنامه امشب که همزمان با شب یلدا روی آنتن رفته است آیتم ویژه ای را در نظر گرفته بود .

به گزارش سینما سینما، او هفته گذشته با یک ایده جالب به وزارت امورخارجه رفت و با محمدجواد ظریف وزیر موفق خارجه ایران گفت‌وگوی مفصلی انجام داد که قرار بود امشب در برنامه ۹۰ روی آنتن برود.

با این حال انتشار خبر این ملاقات و گفت‌وگو تبعاتی در پی داشت و برخی رسانه‌های اصولگرا به دلایل عجیب اقدام به چاپ مقالات اعتراضی درباره این گفت‌وگو کرده‌اند، مقالاتی که فشار جانبی را به صداوسیما و شبکه ۳ وارد کرده تا بالاخره ساعاتی پیش از آغاز برنامه گفته شد مدیران بالا از خیر پخش این گفت‌وگو گذشته اند!

حذف عجیب گفت‌وگوی فردوسی‌پور با ظریف از برنامه ۹۰ امشب/رسانه ملی تحت تاثیر تفکرات جناحی

فردوسی‌پور که احتمالا پیش‌بینی فضای پس از انتشار خبر را می‌کرد از افشای عکسی که او را در حال گفت‌وگو با ظریف نشان می‌داد اصلا راضی نیست و ظاهرا به فردی که باعث انتشار خبر در فضای مجازی شده است، اعتراض کرده است اما کیست که نداند همه اینها بهانه ای بیش نیست و دلیلی ندارد مصاحبه فوتبالی با یک عضو کابینه، دلیلی بر حملات جناح سیاسی با تفکرات مخالف شود. به هرحال این گفت وگوی جذاب می توانست شبی بهتر برای عده زیادی از هموطنان پای تلویزیون بسازد که با پذیرش فشارهای غیرمنطقی از سوی صداوسیما هم این مهم حاصل نشد و هم از این پس باید منتظر تداوم این دخالت های گروهی و جناحی در کار رسانه ملی باشیم.

اعطای لقب سیاسی پور به عادل فردوسی پور یکی دیگر از ضرباتی است که رسانه ملی در این غائله خورد چرا که غیر از حمله به موفق ترین مجری یک دهه اخیر سیما، نمی توان امیدی به توفیق برنامه های جذب مخاطب تلویزیون ایران در رقابت با شبکه های پرتعداد ماهواره ای داشت.

منبع: تابناک

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها