تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 102667

محمد مهدی عسگر پور در بخشهایی از مصاحبه خود با نرگس عاشوری در روزنامه ایران حرفهای جالبی درباره وضعیت اکران آشغالهای دوست داشتنی زده است .

به گزارش سینماسینما ، بخشهای مهم این مصاحبه به شرح زیر است :
* قصه حضور «آشغال های دوست داشتنی» خیلی کشدار شده. علت آن هم عدم جسارت مدیران مربوطه است. من عضو شورای عالی نظارت بودم و این موضوع را هم به امیریوسفی و هم به مدیران ارشاد گفتم که این فیلم اگر یک زمانی ممکن بود جزو موضوعات ملتهب جامعه تلقی شود اما الآن مدتهاست مشکلی برای اکران ندارد.

*شکل و شعارهای جامعه عوض شده و سنگرهای سیاسی و اجتماعی ما در جای دیگر قرار گرفته است ضمن این که امیریوسفی بخش قابل توجهی از فیلم را هم تغییر داده .»

*«هر بار به امیریوسفی وعده اکران بعد از جشنواره می دهند و اطمینان می دهند که نگران نباشد اما بعد از جشنواره این موضوع منتفی شده و به امروز و فردا موکول می شود تا مدت مدیریت مسئولان مربوطه تمام شود و به جای دیگر بروند.»

«این فیلم دچار بدشانسی بزرگ شده و انگار اکران «آشغال های دوست داشتنی» به نوعی تابوشکنی تبدیل شده . طنز تلخی شکل گرفته. امیریوسفی در وهله اول به دنبال اکران فیلم است و الآن به همین حداقل جشنواره بسنده کرده تا شاید مشکل آن برای همیشه حل شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها