تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24344

فروشنده حسینیکیهان نوشت: حوزه هنری که معمولا نمایش فیلم‌های ضدفرهنگی را در سینماهای خود تحریم می‌کند، این بار و تحت فشار مافیای شبه‌روشنفکری قصد دارد تا به اکران فیلم سفارشی شرکت‌های غربی-عربی با مضمون «غیرت‌ستیزی» تن دهد.

به گزارش خبرنگار کیهان، درحالی که محصول جدید شرکت ممنتوی فرانسه (وابسته به اتحادیه اروپا) که با حمایت موسسه انستیتوی دوحه (وابسته به حامیان قطری داعش) فاقد فیلمنامه خوبی است اما در جشنواره کن، جایزه بهترین فیلمنامه را گرفت. این فیلم که به طور آشکار و شعارزده به تخریب غیرت و تعصب و تطهیر تعرض جنسی می‌پردازد، به زودی در سینماهای کشور ما هم به نمایش درخواهد آمد.
اما در حالی که حوزه هنری از سال ۹۱ تاکنون، سیاست عدم نمایش فیلم‌های مخالف مصالح فرهنگی و اجتماعی در سالن‌های تحت مالکیت خود را اجرا می‌کند، این بار نمایش چنین فیلمی را پذیرفته است.
البته تصمیم حوزه هنری، تحت فشار مافیاهای اقتصادی و شبه‌روشنفکری که بر سینمای ما سلطه دارند اتخاذ شده است.
باید دید که آیا بخش سینمایی حوزه هنری استقلال خود را در برابر این جریان‌ها حفظ خواهد کرد یا این بار سیاست فرهنگی خود را زیر پا می‌گذارد؟

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. تورج
    ۱۱, اسفند, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ب٫ظ

    من فیلمش رو دیدم. دامادش که از همه جا بی خبر بود هنگام پیشنهاد اسباب کشی استرس و ترس در صورتش مشخص بود!!!!! اونوقت کسی که قبلا تو اون خونه گند زده با پای خودش اومده میگه دامادم کار داشت نتونس بیاد یعنی فکر نکرد اون زنه تو خونه باشه ببیندش، تازه میگه چقد پله داره نمیدونستم؟!!!در ادامه طرفو که پیره و میگه ناراحتی قلبی داره تو حموم حبس کردن رفتن سرکار با خونسردی کامل اونم تئاتر بعدش برگشتن آوردنش بیرون یعنی خودشونم یه جورایی جانی بودن!!!
    در اظهارات آقای فرهادی هم جای تامل وجود داره؟ از یکطرف به هر دری زدن که برن آمریکا و وقتی نشد اعلام کردن که به احترام اونهایی که با سیاست های ترامپ مخالفند سعی کردن برن.
    و خانم انصاری نقل قولی که از طرف آقای فرهادی کردن یک چیز کاملا متفاوتی بود؟ ایشون گفتن آقای فرهادی به نشانه اعتراض به حکم جدید ترامپ نیومده؟
    به هر حال ایشون تمام تلاشش رو کرد بره ولی نتونس و این جای نکوهش داره که چرا مانند خانم ترانه علیدوستی به نشانه اعتراض همون اول موضع نگرفت و بعد مجبور شد چنین متنی به خانم انصاری بدن تا قرائت کنه؟!!

نظر شما


آخرین ها