علی مطهری نایب رئیس مجلس گفت:
* تیم ملی فرانسه برای فرانسه نیست، معتقدم این مشکل باید حل شود که افرادی از ملیتهای دیگر در تیم ملی یک کشور شرکت میکنند، این کار عدالت را بر هم میزند.
* باید برای حضور بازیکنان در تیم ملی یک قاعده و قانونی را وضع کنند، بهطور مثال بگویند تا نسل قبل او در فرانسه زندگی کرده باشند، نه اینکه به صِرف تابعیت گرفتن از یک کشور در تیم ملی آن کشور بازی کنند
* {با اشاره به نمایش در آغوش کشیدن تیم ملی کروواسی توسط رئیسجمهور کشورشان} ایشان با یک حس مادرانه این کار را انجام داد و این آغوش، جنسی نبود، البته که پخش آن نباید انجام میشد.
* برزیل تیم محبوب من است، این تیم، بزرگان زیادی را به خود دیده و بازیهای خوب و زیبایی را به نمایش میگذاشته است، آخرین بازی او در جامجهانی نیز بسیار زیبا بود و حیف شد که حذف شد
خبر آنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش مطهری به پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا: صداوسیما نباید درخواست پمپئو برای گفتگو را رد کند
- واکنش علی مطهری به حواشی ماجرای ستاره اسکندری
- انتقاد علی مطهری از فیلمهایی که به کمتر از ۵ درصد جامعه می پردازند
- تذکر رهبر انقلاب به صداوسیما در پی پوشش اخبار پرونده محمدعلی نجفی
- واکنش تند علی مطهری به کنارگذاشتن فردوسی پور از برنامه نود
- مارموز برای نمایندگان مجلس نمایش داده شد /واکنش علی مطهری به فیلم کمال تبریزی
- اسیرصحنهسازیهای خطرناک شبکه های ماهواره ای نشوید/ یادداشتی از سید علی میرفتاح
- انتقاد علی مطهری از حذف نام شجریان در صداوسیما
- صدا و سیما باز هم گل کاشت، البته همچنان در زمین خودی/ از سانسور حرفهای مطهری تا مستندی درباره تلگرام
- تقدیر علی مطهری از به وقت شام
- مطهری :بخش خبر سیما، برخلاف اخلاق رسانه ای مایل نیست مخالفت عربستان با اقدام ترامپ را اعلام کند
- نظر جالب علی مطهری درباره فیلمهای سطح پایین
- نظر علی مطهری درباره وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد
- دیدگاه علی مطهری درباره دو فیلم «ماجرای نیمروز» و «اکسیدان»
- علی مطهری: جایزه اسکار امتیازی برای سینمای ایران است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





