تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 126809

بازیگر نمایش «مدرسه پینوکیو» ضمن تایید خبر انصراف چهار بازیگر از این نمایش درباره دلایل آن توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش سینماسینما، نیلوفر لاری‌پور بازیگر نمایش «مدرسه پینوکیو» در گفتگویی با تأیید خبر انصراف چهار بازیگر این نمایش پس از اولین اجرای آن توضیح داد: من، فرزاد حسنی، رویا دعوتی و مروارید کاشیان انصراف خودمان را از بازی در نمایش «مدرسه پینوکیو» اعلام کرده ایم. ما اولین اجرای این نمایش را نیز با کدخدا منشی روی صحنه رفتیم.

وی افزود: ما در نمایشی قرار بود بازی کنیم که هیچ امکاناتی از جمله دکور،  لباس و هرآنچه که برای اجرای یک نمایش لازم است، در اختیار نداشتیم و با وجود ۶ ماه تمرین، حتی یک بار هم با نور تمرین نکرده بودیم.

وی ادامه داد: این نمایش بسیار بی‌نظم پیش رفت تا جایی که هیچ قراردادی با ما بسته نشده است و این به دلیل بی تعهدی کارگردان کار است. ما روز یکشنبه ۱۷ آذرماه که اولین اجرای نمایش بود، با لباس خودمان روی صحنه رفتیم و حتی تا روز قبل از اجرا خواهش کردیم که لوازم مورد نیاز تهیه بشود چرا که در یک صحنه خالی نمی شود بازی کرد، اما ترتیب اثر داده نشد و تصمیم گرفتیم از حضور در این نمایش انصراف بدهیم.

لاری پور تاکید کرد: روز اول اجرا برای احترام به بازیگران دیگر این نمایش و تماشاچیان روی صحنه رفتیم اما تصمیم گرفتیم در نمایشی که شان، موقعیت و احترام ما حفظ نمی‌شود، انصراف دهیم و از آنجا که قراردادی با ما بسته نشده است طبیعتا حق با ما است و قادر به تحمل این وضعیت در روز دوم نبودیم.

بازیگر نمایش «مدرسه پینوکیو» در پایان اظهار کرد: خیلی عجیب است که هم چنان بلیت فروشی ادامه دارد، چرا که نقش اصلی این کار به من سپرده شده بود. به نظر می‌رسد این کار باید جدی‌تر  از طریق اداره تئاتر و مسئولان سالن پیگیری شود.

نمایش «مدرسه پینوکیو» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی از روز هفدهم آذرماه ساعت ۱۸ در سالن اصلی عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه رفت و بعد از نخستین اجرای این نمایش، چهار بازیگر از ادامه همکاری با این نمایش انصراف دادند.
در این اثر نمایشی، فرزاد حسنی، نورا هاشمى، بابک صحرایی، نیلوفر لاری‌پور، مروارید کاشیان، علیرضا میرزامحمدعلى، رازیما میرزایى، رویا دعوتى، سوزان صفانیا و فریبرز گلبن ایفای نقش می‌کنند.
«مدرسه پینوکیو» بر اساس برداشتی آزاد از رمان «بختیار على» نوشته شده است.
در خلاصه این نمایش آمده است: الان چیز زیادی از آن مجموعه رخدادها یادم نیست اما به آن می‌گفتند مدرسه پینوکیو!
منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها